2019-02-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Maria var väl också invandrare, så förstår inte riktigt hur du tänker. Masha är en trubbelmakare

Svårt att förneka det, faktiskt. En ny skalp i slutet av dagens program.
Citera
2019-02-04, 20:18
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Förra veckan när produktionen visste att Masha skulle bli förstakämpe fick man plötsligt välja att möta en kille. Och då bara kunskap förstås. Hon hade mest troligt förlorat mot nån av tjejerna.
Nu var det som vanligt igen helt plötsligt när dom införde det med amuletten, att man kan köpa sig fri.

Paulo sa tydligt att farmen deltagarna var TVUNGEN att tävla för att hålla sig kvar på torpet. Behövde Stina det? Nä

Sant, men jag tål det faktiskt. Värre med chipsen, jag stör mig på honom men kan inte sluta titta 😁
Citera
2019-02-04, 20:23
Avstängd
Rocco har tränat ett år men kan ändå inte pricka in en grönsak rätt..
Citera
2019-02-04, 20:28
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Maria var väl också invandrare, så förstår inte riktigt hur du tänker. Masha är en trubbelmakare

Se mina tidigare inlägg. Orkar inte upprepa hela tiden.
Citera
2019-02-04, 20:39
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Se mina tidigare inlägg. Orkar inte upprepa hela tiden.
Vad ska jag leta efter...? Tycker att Masha är en trubbelmakerska, det är min åsikt.
Citera
2019-02-04, 20:43
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Vad ska jag leta efter...? Tycker att Masha är en trubbelmakerska, det är min åsikt.

Du frågade hur jag tänkte. Då fick du tipset o kolla in mina tidigare inlägg varför masha och gubben kan bli allierade och ingen fight mellan den kommer att ske.
Citera
2019-02-04, 20:49
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Du frågade hur jag tänkte. Då fick du tipset o kolla in mina tidigare inlägg varför masha och gubben kan bli allierade och ingen fight mellan den kommer att ske.
Nej jag frågade drsilverduva

(FB) Farmen 2019
Citera
2019-02-04, 20:53
Medlem
dialektikers avatar
Alltså värmebölja. Hur länge kommer det där grisköttet hålla? Hur mycket hinner de äta upp?
Citera
2019-02-04, 20:59
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker mig se att Mahsa ändå är lite avslappnad, rolig mellan varven och cool.
Men man vet ju inte när man inte är där.
Men kan det inte lika gärna vara så att Diana slagit sig ihop med Tess och genom att bråka på Mahsa och försöka stöta ut henne, så kan de lättare vinna?

Det kan vara så. Den där Tess har ju visat prov på att vara riktigt hal,
så jag vet inte om det stämmer som de säger, att bråken är Mahsas fel?
Citera
2019-02-04, 21:20
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Rocco har tränat ett år men kan ändå inte pricka in en grönsak rätt..

Det säger väl allt om denne pajas. Fattar inte mannen att han gör sig själv till åtlöje?
Citera
2019-02-04, 21:27
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det säger väl allt om denne pajas. Fattar inte mannen att han gör sig själv till åtlöje?
Rocco gör vad han vill, ge fan i att hacka på honom! Han är en man av rang med svindlande kunskaper om farmlivet, snickeri och allt annat.
Citera
2019-02-04, 21:34
Medlem
greta75s avatar
Håller på Mahsa, Stina och blåa håret.

Ingen större respekt för någon av killarna, aldeles för korkade för min smak. Chips får lite credd eftersom han han är ärlig och bjuder till i intervjuerna. Men med den produktionen är det ingen större ide att pakta, benen sparkas ändå undan gång på gång.
Senast redigerad av greta75 2019-02-04 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in