2019-02-04, 04:25
Medlem
elgecys avatar
Bara jag som får uppfattningen att hon verkar vara en kylig, och inte bara fysiskt frånvarande men även mentalt- och kärleksfullt frånvarande mamma till sina barn? Eller är det jag som läser in för mycket mellan raderna i hennes blogg. Skulle iaf i sånt fall vara just typiskt en narcissist som henne.
Citera
2019-02-04, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Fastigheten kostade 26.5 miljoner, ingenting annat, i Löwegrips fantasivärld är det kanske 30 miljoner.
Isabella har aldrig sagt 30 miljoner.

Citat:
Vilken brygga, försöker du ge sken av att det är en sjötomt?
200 meter ner till vattnet där de delar på en brygga.

Citat:
https://bloggbevakning.se/
När blev bloggbevakning ett sanningsvittne?

Avslutningsvis
Isabella drar in 250.000:-
www.isabellalowengrip.se/2019/02/03/sondagslistan-3/[/quote]
Saker som väntar: Jag och barnen checkar in på hotell nästa söndag. Ett produktionsbolag ska nämligen låna mitt hus en vecka.
Citera
2019-02-04, 19:36
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimsen

"Det är inte så många skilda småbarnsmammor under trettio som flyttar in själv i ett hus för närmare 30 miljoner men någon ska väl vara den första. Här kommer barnen och jag att stormtrivas."

https://www.isabellalowengrip.se/2018/08/22/mitt-nya-hus/

26.5 miljoner är inte närmare 30 miljoner.
Citera
2019-02-04, 19:59
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
"Det är inte så många skilda småbarnsmammor under trettio som flyttar in själv i ett hus för närmare 30 miljoner men någon ska väl vara den första. Här kommer barnen och jag att stormtrivas."

Närnare 30 än 20!
Citera
2019-02-04, 21:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Fastigheten kostade 26.5 miljoner, ingenting annat, i Löwegrips fantasivärld är det kanske 30 miljoner.

Vilken brygga, försöker du ge sken av att det är en sjötomt?

En båt är lös egendom, kan du skillnaden mellan lös och fast egendom?

Har du lika livlig fantasi som Löwengrip?
En städerska blir en kock, då kan man skryta om att man har både städerska och kock och Löwengrips ägande i bolagen är värt 500 miljoner bara för att Löwengrip själv tycker det.

Citat:
Ursprungligen postat av kimsen

200 meter ner till vattnet där de delar på en brygga

När blev bloggbevakning ett sanningsvittne?

Avslutningsvis
Isabella drar in 250.000:-
www.isabellalowengrip.se/2019/02/03/sondagslistan-3/
Saker som väntar: Jag och barnen checkar in på hotell nästa söndag. Ett produktionsbolag ska nämligen låna mitt hus en vecka.[/quote]

Jag frågar Andylin "Vilken brygga, försöker du ge sken av att det är en sjötomt?"

Du svarar "200 meter ner till vattnet där de delar på en brygga"

Jaha? Vad vill du ha sagt med det? Vet du vad en sjötomt är? Hon delar brygga med främmande människor, hon ser inte båten från huset, hur skall det påstådda personskyddet hantera det, skall de placera två man på bryggan dygnet runt för att undvika bomber?

Att över huvud taget ta upp en eventuell framtida båt i en diskussion om priset på en fastighet är löjligt och okunnigt samma sak är det att ta upp ett eventuellt framtida byggprojekt för några hundra tusen.

Hur kom du fram till beloppet 250.000:-?
Citera
2019-02-04, 22:01
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Närnare 30 än 20!

Snarare närmare 25 än 30.

Varför skall hon nämna priset? Svar: För att hon är en mycket vulgär människa.
Citera
2019-02-04, 23:05
Medlem
Efter massiv kritik mot alla flygresor hit och dit var och varannan vecka, och lagom till lanserandet av nytt företag har Bella nu kommit till INSIKT. Hon har förstått att hon måste bry sig om miljön. Därför ska en person anställas (ja, en till hjälpreda) för att hjälpa Bella att inse att flygresorna skadar miljön. Dessutom vädjar Bella att Greta Thunberg ska hjälpa till.

Från bloggen, https://www.isabellalowengrip.se/2019/02/04/jag-ar-inte-aningslos-har-ar-min-plan/:
Citat:
Jag kan inte sluta resa men jag kan anställa en person som jobbar vid min sida för att se till att allt klimatkompenseras men – Det ska inte stanna där. Personen ska jobba övergripande i hela koncernen, titta på allt Löwengrip och Hermine Hold gör. Titta på allas transport, hur vi kan hantera matsvinnet hemma och hur vi hanterar mina kläder. Allt allt allt...
Greta Thunberg och ni bakom Aningslösa Influencerns – Jag är imponerad över ert engagemang och jag är inte aningslös....
Greta – Jag sträcker ut en hand till dig, kom gärna till våra bolag och hjälp oss.
Citera
2019-02-04, 23:08
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Snarare närmare 25 än 30.

Varför skall hon nämna priset? Svar: För att hon är en mycket vulgär människa.

Bara nyrika(eller i hennes fall de som vill ge sken av att vara så) som pratar priser. De som verkligen har pengar håller låg profil.
Citera
2019-02-04, 23:10
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Efter massiv kritik mot alla flygresor hit och dit var och varannan vecka, och lagom till lanserandet av nytt företag har Bella nu kommit till INSIKT. Hon har förstått att hon måste bry sig om miljön. Därför ska en person anställas (ja, en till hjälpreda) för att hjälpa Bella att inse att flygresorna skadar miljön. Dessutom vädjar Bella att Greta Thunberg ska hjälpa till.

Från bloggen, https://www.isabellalowengrip.se/2019/02/04/jag-ar-inte-aningslos-har-ar-min-plan/:

Vuxen med bokstavskombination söker hjälp av barn med aspergers, hur skall detta sluta?
Citera
2019-02-05, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Bara jag som får uppfattningen att hon verkar vara en kylig, och inte bara fysiskt frånvarande men även mentalt- och kärleksfullt frånvarande mamma till sina barn? Eller är det jag som läser in för mycket mellan raderna i hennes blogg. Skulle iaf i sånt fall vara just typiskt en narcissist som henne.
Du läser nog helt rätt, hon är iskall och egoistisk.
I dagens blogg skriver hon att Gillis just nu är pappig och därför tillbringar en extra dag hos Odd, så bara Sally är med sin mamma och det fungerar bra för oss just nu...
Fungerar bra henne ja, hon klarar nog precis bara ett barn åt gången, som hon kan hjärntvätta med sin hobby: dyra kläder, smink, måla naglarna m.m. Det är nog inte Gillis huvudintresse..
Och stackars Sally som inte får lära sig vanliga normala saker som andra barn...
Jag funderar ibland på hur länge Odd orkar gå med på alla hennes nycker, när det tar stopp för honom och han kanske ansöker om egen vårdnad.
Citera
2019-02-05, 13:22
Medlem
Eckiumbums avatar
Citat:
Vuxen med bokstavskombination söker hjälp av barn med aspergers, hur skall detta sluta?
Har för mig att Bella i Skavlan sa att hon också hade aspergers, så hon och Greta kanske kommer bra överens.
Citera
2019-02-05, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
Har för mig att Bella i Skavlan sa att hon också hade aspergers, så hon och Greta kanske kommer bra överens.

Det smäller ordentligt då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in