2019-02-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Ni fattar väl att det typ är någon bimbo som fått ligga i PH, eller någon pengatorsk som varit med "Lyxfällan"? Alternativt någon kund i "Ullared".
"Tv-profil" säger allt.

Varför skulle man råna någon som varit med i Lyxfällan/Ullared? Att man dessutom är flera rånare som ska dela på bytet gör det ju ännu mer puckat!
Citera
2019-02-03, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Från säkra källor på en kvällstidning så fick jag reda på att det är Isabel Adrian.

Här förklarar hon i Schulman Show om sin diamantring och Rolex Daytona i roséguld, som hon bär i programmet. Hon berättar glatt om att hon har flera andra Rolex-klockor. Känns nästan som att rånarna har fått ett JÄTTEBRA uppslag från just detta program (nästan 1 miljon kronor i utsmyckningar enbart på vänster arm/hand).

https://www.youtube.com/watch?v=oAAmSR0lZIY

6 min in i programmet och cirka 10 min framåt.

Kanske är säkrast att köra med Seiko-klocka och ring med slipat glas fortsättningsvis.
Citera
2019-02-03, 23:44
Medlem
visste det. Där fick hon för att hon skröt om sina jävla ringar och klockor. Nej men lite synd om henne är det väl fast får tänka sig för i framtiden och inte flasha en halv mille sådär
Senast redigerad av adrienbroner 2019-02-03 kl. 23:48.
Citera
2019-02-03, 23:49
Medlem
sonicguides avatar
Prescilla Haddad hade hand om nyheterna på fredagsmorgonen och borde således kunna få avsluta arbetsdagen vid den tiden.
Citera
2019-02-03, 23:49
Medlem
Fetimajns avatar
Bara sett henne i Hollywoodfruar där hon verkat ganska schysst. Hade varit så mycket mer tillfredsställande om det varit Anna Anka istället.
Citera
2019-02-04, 06:03
Medlem
Noterar att Jenny Strömstedt är programledare tillsammans med Jesper i Nyhetsmorgon (vilket hon inte är normalt).
Citera
2019-02-04, 06:12
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Från säkra källor på en kvällstidning så fick jag reda på att det är Isabel Adrian.
”Säkra källor” och ”kvällstidning” är ömsesidigt uteslutande substantiv när de förekommer i samma mening.
Citera
2019-02-04, 10:58
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Inget nytt, vem var det som blev rånad?
Citera
2019-02-04, 11:00
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3komma14159265
Här förklarar hon i Schulman Show om sin diamantring och Rolex Daytona i roséguld, som hon bär i programmet. Hon berättar glatt om att hon har flera andra Rolex-klockor. Känns nästan som att rånarna har fått ett JÄTTEBRA uppslag från just detta program (nästan 1 miljon kronor i utsmyckningar enbart på vänster arm/hand).

https://www.youtube.com/watch?v=oAAmSR0lZIY

6 min in i programmet och cirka 10 min framåt.

Kanske är säkrast att köra med Seiko-klocka och ring med slipat glas fortsättningsvis.

Hahaha!
Vilket superpucko, med guldfiskläppar och allt!!
Hon pratar själv om att folk tror att "lyset är tänt men ingen hemma", utan att förstå att folk faktiskt har helt rätt...

-"Steve har extremt bra smak!"

Jag konstaterar precis som Strindberg gör i sin pjäs "Ett drömspel": -Det är synd om människorna!
Citera
2019-02-04, 12:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Hahaha!
Vilket superpucko, med guldfiskläppar och allt!!
Hon pratar själv om att folk tror att "lyset är tänt men ingen hemma", utan att förstå att folk faktiskt har helt rätt...

-"Steve har extremt bra smak!"

Jag konstaterar precis som Strindberg gör i sin pjäs "Ett drömspel": -Det är synd om människorna!
Ja visst fan är det synd om människorna. Alla fyra i TV-inslaget framstår som djupt obehagliga.
Citera
2019-02-04, 13:09
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ja visst fan är det synd om människorna. Alla fyra i TV-inslaget framstår som djupt obehagliga.

Håller helt med dig..
Men jag fick i alla fall svar på en fråga jag länge funderat på.
Vet lågbegåvade människor om att de är lite lätt korkade? Uppenbarligen inte!
Citera
2019-02-04, 14:38
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
God gissning.
Säkert någon som glatt visar upp smycken och dyra presenter på instagram.

Såna här planerade rån brukar väl kanske föregås av insideinformation? Någon nära offret brukar tipsa om att det finns något värt att plocka.

Tänkte också på Tilde ...vi får väl se om hon dyker upp i rutan ikväll vid 17 på 4:an...Hon har ju bytt arbetstider och gör annat program nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in