2019-02-03, 22:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ha, ha Rocco Patatis tillbaka!
Produktionen har lyssnat på allas böner i tråden.
(Eller de såg väl hyllningarna förra säsongen i tråden på flashback är ju mer rimligt eftersom det filmades i somras.)

Usch, vad läskig hon Tess är. Hu!

Om vi klagade på att Emelie intrigerade för att få folk mot varandra, så gör ju Tess exakt samma sak.
En lågbegåvad, ful fisk som kommit in. Ihop med WT-bimbon. Lyckat tillskott? not.

Och det kan nog vara som någon sa här att tjejerna attackerar Mahsa för att hon är ett stort hot?

Men kul tillskott om Kim och Rocco kommer tillbaka som sagt.

Kära du. Det är bra TV att folk förnedrar sig offentligt. Just det sista är det som gör att jag ser på Farmen. Oavsett vad folk säger så tror jag att "tävlingen" är riggad.

Det finns en anledning till att Rocco och Kim kommer tillbaka och det är knappast för att de är duktiga. Jag tror snarare att det bero på att de "bjuder" på sig själva, snällt sagt.
Citera
2019-02-03, 22:15
Medlem
tsgmtts avatar
Nej produktionen har inte lyssnat på er i tråden angående Patatis, eftersom farmen spelades in i somras.. vad trodde ni?
Citera
2019-02-03, 22:16
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
UNDERBART! Undra om produktionen läst här och sett vad vi skrivit om honom?!?

Den här tråden startade i december 2018, inspelningen var nog i Juni-Juli 2018
Citera
2019-02-03, 22:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsgmtt
Nej produktionen har inte lyssnat på er i tråden angående Patatis, eftersom farmen spelades in i somras.. vad trodde ni?

Jag la ju till att de lyssnat på hyllningarna i förra säsongens tråd.

Men de kändes väl för folk i tråden som att produktionen lyssnat på våra böner.
Citera
2019-02-03, 22:19
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Anledningen att de tog in Arnold Ranelid trots att han blivit utslagen två gånger beror givetvis på att han var tillgänglig. Troligtvis tagit ledigt från jobbet i två månader och inte hade nåt annat för sig.
De kan ju inte slänga in nån helt okänd, som exempelvis Pasi (som dock hade förtjänat det bra mycket mer).
Patatis vet jag inte vad han gör till vardags, men antagligen har TV4 bara ringt honom med kort varsel och frågat om han kan vara med.
Och då kan TV4 köra med ”det deltagarna har gemensamt är att de åkt ut första veckan av Farmen”.
Avhoppen ställde ju till det brutalt för TV4.

Sedan har givetvis Arnold Ranelid förbjudits att nämna något om Torpet. Han får nog bara säga att han fick åka hem direkt.

Tror precis som du!
Patatis är pensionär så han blev nog överlycklig när dom ringde.
Citera
2019-02-03, 22:19
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Den här tråden startade i december 2018, inspelningen var nog i Juni-Juli 2018

Det var många som saknade Rocco i förra säsongens tråd redan.
Citera
2019-02-03, 22:20
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:

Ja han åkte ut för tidigt förra gången han var med. Korrekt.
Citera
2019-02-03, 22:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Det finns en anledning till att Rocco och Kim kommer tillbaka och det är knappast för att de är duktiga. Jag tror snarare att det bero på att de "bjuder" på sig själva, snällt sagt.

Men syntes det att Kim var tillbaka i trailern? Jag missade det. Jag såg bara Rocco.
Citera
2019-02-03, 22:22
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:

Okej då förstår jag, han fick ju lång tid på torpet och därav så poppis, snäll och klampar i klaveret utan att han själv vet om det.
Citera
2019-02-03, 22:24
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Okej då förstår jag, han fick ju lång tid på torpet och därav så poppis, snäll och klampar i klaveret utan att han själv vet om det.

Alltså det var kluvet med Rocco medan "han verkade" i farmen. Han var väldigt frustrerande, så många önskade bort honom (även i tråden faktiskt). Samtidigt blev han legend på en gång. Dubbelt där.
Citera
2019-02-03, 22:25
Medlem
tastass avatar
Citat:
Men syntes det att Kim var tillbaka i trailern? Jag missade det. Jag såg bara Rocco.

Vet inte om det var med i trailern, men i kvällens avsnitt satt Kim och Rocco och väntade på resterande deltagare när de kom tillbaka från tinget.
Citera
2019-02-03, 22:38
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Vet inte om det var med i trailern, men i kvällens avsnitt satt Kim och Rocco och väntade på resterande deltagare när de kom tillbaka från tinget.

Ok. Missade det. Spolar ju rätt mycket, eftersom söndagens avsnitt är sååå tråkigt.

Kopierar in ett inlägg från BaronVonHelsing i 2018-tråden
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Hoppas Rocco stannar kvar extremt länge! Alternativt vinner! Hans roll är ju att reta gallfeber på ALLA omkring honom.
som såg Roccos potential tidigt.
Senast redigerad av dialektiker 2019-02-03 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in