2019-01-22, 20:21
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Just nu är det ingen som är värdig vinnare. Ett gäng barnrumpor som inte vill jobba ihop, värsta sandlådan.

Maria sjönk som ett sänke idag.
Ja snacka om bottennapp
Maria är 52 år och beter sig som om hon är i trotsåldern
Dessutom gör hon om vad storbonden säger till något annat för att få sympatierna på sin sida.
Hoppas dom andra ser igenom henne snart och fattar hur falsk hon är.
Citera
2019-01-22, 20:23
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja snacka om bottennapp
Maria är 52 år och beter sig som om hon är i trotsåldern
Dessutom gör hon om vad storbonden säger till något annat för att få sympatierna på sin sida.
Hoppas dom andra ser igenom henne snart och fattar hur falsk hon är.

Ja det där var det töntigaste jag sett på länge, de har inte lyssnat ett dritt på vad Hjulbent sa, samarbeta istället!
Citera
2019-01-22, 20:25
Medlem
Browndawgs avatar
Seriöst. Brudar som läser här. Lösögonfransar ser ut som skit. Bara konstatera att man bör lämna dom hemma om man vill se vettig ut på tv.
Citera
2019-01-22, 20:27
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag gillar Maria. Det är en kvinna det. Strax över 50. Hon är mogen... Kvinna som kan ta i. Säkert mer testosteronproduktion än småbrudarna. Är liksom den åldern, den stilen. Har alltid gillat äldre kvinnor. Visst riktigt jävla unga med. Men ju äldre jag blir desto äldre kvinnor tänder jag somfan på. Speciellt Maria sorten. Riktig kvinna som gillar hårda knull.
Citera
2019-01-22, 20:30
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Haha Tobbe vill ba slakta hästen.

Hade velat se honom slakta en hästjävel.

Äh de e ba' på å strypa den när den står i vattnet å inte kan sparka en. Jag skulle gärna visa dej men jag har ingen arrender i närheten...
Citera
2019-01-22, 20:32
Medlem
Leipreachans avatar
Ja, Maria betedde sig omoget, men har Mahsa varit bättre? Karma kallas det.
Citera
2019-01-22, 20:33
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Seriöst. Brudar som läser här. Lösögonfransar ser ut som skit. Bara konstatera att man bör lämna dom hemma om man vill se vettig ut på tv.

Instämmer till fullo, det var inte paradise hotel som söktes....
Citera
2019-01-22, 20:36
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan

Jamen ja' tycker Maria skulle vara värdig nog att stå över det beteendet. Det leder bara till en massa tjafs och tjafs tar bara på krafterna, å alla tvingas lyssna på dritten...
Citera
2019-01-22, 20:36
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan

Blir så när två totalt inkompatibla människor ska försöka samarbeta. Till och med sett det på nära håll på mitt förra jobb. Total kaos mellan två vuxna kvinnor. Totala motpoler till varandra.
Citera
2019-01-22, 20:38
Medlem
bombaccis avatar
Nu såg jag dagens avsnitt på tv4 play. Äckligaste jag sett någon äta på farmen stod lastbilsföraren för. Gör hon sådär för att retas eller? Hon är närmare 40 år och äter sämre än många tre åringar. Sörplade och använde inte sked. Riktigt äckligt att se. Ingen reagerade på det heller tydligen.

Tycker Maria var ganska fånig mot Masha. Masha är ingen favorit men i den här fighten just nu tycker jag hon har rätt. Maria följer inte order, drar sig undan och tar på sig de enklare uppdragen och svarar inte på tilltal. Tror inte Maria är så van att ta order från någon som är ca 25 år yngre ön henne själv.
Citera
2019-01-22, 20:39
Medlem
Browndawgs avatar
Nu börjar Stina manipulera fram kaos i Torpet också. Hon går fan in för att separera en grupp och göra kaos. Den jäveln Underhållning though.
Citera
2019-01-22, 20:39
Avslutad
Citat:
Blir så när två totalt inkompatibla människor ska försöka samarbeta. Till och med sett det på nära håll på mitt förra jobb. Total kaos mellan två vuxna kvinnor. Totala motpoler till varandra.
"Blir så"? Tror du att det är nån olycka eller? Man ansvarar för sitt beteende, simple as that. Det "blir" inte bara, man gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in