2019-02-03, 13:59
Medlem
60d på win är rätt länge, ökat behov av bra fett också. Kolla lever och blodfetter efter avslut.
Ang sty så räkna med en hel del, var dock försiktig då skaderisken ökar.
Mvh
Citera
2019-02-03, 17:04
Medlem
vakNs avatar
Hej! Jag har nu inhandlat anavar. Tillräckligt för 60-70mg eod i 8 veckor. Testo E 300 e5d i 12 veckor. Har även köpt Arimidex som jag tänkt ta 0.25 e0d under kuren, samt nolva som PCT. Borde jag lägga till HCG under kuren och kanske även clomid till min PCT? Nej jag är inte särskilt påläst men gör verkligen mitt bästa och läshuvudet är väl borta sedan länge..Uppskattar all hjälp jag kan få.

Mvh
Citera
2019-02-03, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vakN
Hej! Jag har nu inhandlat anavar. Tillräckligt för 60-70mg eod i 8 veckor. Testo E 300 e5d i 12 veckor. Har även köpt Arimidex som jag tänkt ta 0.25 e0d under kuren, samt nolva som PCT. Borde jag lägga till HCG under kuren och kanske även clomid till min PCT? Nej jag är inte särskilt påläst men gör verkligen mitt bästa och läshuvudet är väl borta sedan länge..Uppskattar all hjälp jag kan få.

Mvh

När det är en såpass kort kur är HCG inte nödvändigt men det hjälper såklart med återhämtningen, en PCT på endast nolva räcker gott å väl men har du lite extra pengar och vill maximera återhämtningen så kör HCG och clomid/nolva
Citera
2019-02-03, 17:29
Medlem
vakNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
När det är en såpass kort kur är HCG inte nödvändigt men det hjälper såklart med återhämtningen, en PCT på endast nolva räcker gott å väl men har du lite extra pengar och vill maximera återhämtningen så kör HCG och clomid/nolva

Efter att ha läst några veckor så tänker jag att detta kanske är ett hyfsat upplägg, vad säger du som kan? Mvh

Testo E + Anavar cycle

Week 1-12 Testo E 300mg e5d
Week 1-12 Arimidex 0.25 ed
Week 1-8 Anavar 60mg ed

PCT

Week 14 Day one Nolva 40mg and then 20mg ed
Week 14 Day one 200mg Clomid and then 50mg ed
Week 15-16 Nolva 20mg ed
Week 15-16 Clomid 50mg ed
Senast redigerad av vakN 2019-02-03 kl. 18:08.
Citera
2019-02-03, 18:24
Bannlyst
Citat:
Efter att ha läst några veckor så tänker jag att detta kanske är ett hyfsat upplägg, vad säger du som kan? Mvh

Testo E + Anavar cycle

Week 1-8 Anavar 60mg ed

PCT

Week 15-16 Nolva 20mg ed

Det enda jag har att säga till om är att du borde byta till en snabbare ester testo eftersom det är en såpass kort kur, nu har du dock köpt in testo e så finns väl inte så mycket att göra åt det, du kan ju alltid förlänga kuren lom du känner att du inte fått ut tillräckligt av den.
Citera
2019-02-03, 18:30
Medlem
vakNs avatar
Citat:
Det enda jag har att säga till om är att du borde byta till en snabbare ester testo eftersom det är en såpass kort kur, nu har du dock köpt in testo e så finns väl inte så mycket att göra åt det, du kan ju alltid förlänga kuren lom du känner att du inte fått ut tillräckligt av den.

Jag tackar vänligast. Det var för att göra det enkelt för mig själv. Detta blir min första kur och om allting ser bra ut kör jag igång om någon vecka och gör inga ändringar. Går allt fint kommer det självklart se annorlunda ut i framtiden.

Mvh
Citera
2019-02-03, 18:36
Bannlyst
Citat:
Jag tackar vänligast. Det var för att göra det enkelt för mig själv. Detta blir min första kur och om allting ser bra ut kör jag igång om någon vecka och gör inga ändringar. Går allt fint kommer det självklart se annorlunda ut i framtiden.

Mvh

Deffar du? tänkte pga valet av anavar.
Citera
2019-02-03, 18:44
Medlem
vakNs avatar
Citat:
Deffar du? tänkte pga valet av anavar.

Nej jag valde anavar för att det är ett relativt milt preparat och det var lätt att lära mig. Samt att det är min första kur, jag vill ha en lean kropp men samtidigt hoppas jag öka några kilo. Målet med kuren blir väl i allra högsta grad att öka i styrka, och dom få kilona som kommer på köpet lär bli väl uppskattade.

Samtidigt vill jag inte heller chocka folket runtomkring mig med en gigantisk ökning av kroppsmassa, jag tror jag gjort ett klokt val efter mina mål.
Citera
2019-02-03, 19:16
Medlem
Citat:

Testo E + Anavar cycle

Week 1-8 Anavar 60mg ed

PCT

Week 15-16 Nolva 20mg ed
Rekommendationen är 21 dagar efter sista injektionen så börjar man med Nolvan. Tycker att testo e är bra att börja med för du slipper sticka så ofta. Mvh Pfloyd
Citera
2019-02-03, 20:05
Medlem
Snart dags att gå på en deff och tänkte då gå från min blast på 650mg teso + 350mg npp ew,
Till cruise.
Jag undrar vad ni skulle tro om att gå på anavar only under deffen för att jag ej vill hoppa av helt och bli nedstäng och inte kunna deffa pga de.
Så anvar för att inte bli nedstängd och behålla muskelmassa under deffen, åsikter?
Citera
2019-02-03, 20:17
Medlem
Loafees avatar
Spontant känns det som att du kommer få en negativt synergistisk effekt mellan anavarets vanligare biverkningar, så som trötthet, tillsammans med att du helt uteslutit all annan testo.

Gällande vad som är en bra idé vill jag inte uttala mig. Min kunskapsbas sträcker sig till grundläggande upplägg och mer temporära scheman.
Citera
2019-02-03, 20:26
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulverkoppen
Snart dags att gå på en deff och tänkte då gå från min blast på 650mg teso + 350mg npp ew,
Till cruise.
Jag undrar vad ni skulle tro om att gå på anavar only under deffen för att jag ej vill hoppa av helt och bli nedstäng och inte kunna deffa pga de.
Så anvar för att inte bli nedstängd och behålla muskelmassa under deffen, åsikter?
Loafee har rätt angående biverkningar du kan vänta dig på en oxandrolon only kur. Om du inte hade legat på sen tidigare hade du ju möjligtvis kunnat köra oxandrolon ett tag innan du blir nedstängd, även om du säkert hade märkt av de lägre testonivåerna redan innan du blir helt nedstängd.

Gå ned på en cruise-dos och släng in oxandrolon och kliv av efter det. Eller oxandrolon + 650mg testo som du redan ligger på. Men kanske misstolkade ditt inlägg. Om du menar att du ligger på en cruise-dos testo och sedan anavar ("only") så fungerar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in