Citat:
Du var helt ute i det blå om ”din värld” och försöker nu påstå att du egentligen skrev något helt annat. Hur ska man kunna fokusera på något som du skriver när du inte ens själv står för det du skrev.
Du måste försöka vara lite mer stringent och inte vräka ur dig saker som sen du inte kan stå för. Som nu när du trattar ner ”din värld” till en välbärgad familj i Bjärred med två tioåringar som båda är långvarit sjuka. För då är det en ganska specifik familj vi pratar om eller hur?
En familj som enligt flera bekräftade uppgifter har valt att arbeta hemifrån, gå ner i arbetstid och anpassa sitt liv till att man hade två sjuka barn.
I det läget står ditt påstående om att dom fortsatte arbeta oförändrat mycket och lyser upp som en uppenbar lögn.
Du skriver en massa skit som du helt saknar belägg för, sen slingrar du dig som en daggmask på kroken när du blir avslöjad. Ser du, jag fokuserar rätt bra på det du skriver?
Du måste försöka vara lite mer stringent och inte vräka ur dig saker som sen du inte kan stå för. Som nu när du trattar ner ”din värld” till en välbärgad familj i Bjärred med två tioåringar som båda är långvarit sjuka. För då är det en ganska specifik familj vi pratar om eller hur?
En familj som enligt flera bekräftade uppgifter har valt att arbeta hemifrån, gå ner i arbetstid och anpassa sitt liv till att man hade två sjuka barn.
I det läget står ditt påstående om att dom fortsatte arbeta oförändrat mycket och lyser upp som en uppenbar lögn.
Du skriver en massa skit som du helt saknar belägg för, sen slingrar du dig som en daggmask på kroken när du blir avslöjad. Ser du, jag fokuserar rätt bra på det du skriver?
Jag håller inte med. Jag tycker du verkar grälsjuk. Du har fortfarande inte presenterat något utöver din egen uppfattning. Jag står för allt jag har skrivit. Sen att du försöker ta meningar ur sitt sammanhang och förvränga vad jag skrivit får stå för dig. Eftersom du dessutom vägrar ta emot andemeningen i det jag skriver, att det är mycket märkligt att två välbärgade föräldrar med två långvarigt sjuka barn fortsätter att arbeta som vanligt, visar tydligt att du inte är intresserad av att förstå vad jag menar utan vill mest tjafsa. Gör gärna det om det är så du vill använda din tid här, men inte mer med mig. Jag är fullständigt ointresserad av att hamna i argumentation med en allmän bråkstake utan fog för sin uppfattning. Du har redan fått för mycket av min tid.