Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Hade samma tankar! Det är något med språket hos ”inne människor” i Sthlm typ Paradise Hotel människor. ”Fucking sluta” ”svär bror”
HATAR DET SÅ MYCKET!
tyvärr har vi en hel generation som inte läser böcker utan sitter på snapchat som kommer ta över sen
Har också levt i ett förhållande med misshandel men då hade jag inte barn. Och jag skulle aldrig våga bråka sådär tillbaka någonsin. Jag fick stryk ändå hur snäll jag än gjorde mig. Det ser inte helt klassiskt ut vid ett sånt förhållande men de kommer i olika former och det kan vara båda två som är antagonister många gånger. Jag blev tyvärr väldigt kuvad, det verkar inte hon blivit.
Hon var ju väldigt rädd för att anmäla, så nog var hon kuvad. Kaxade lite när hon druckit.
Tycker språket är underhållande faktiskt. "Bror" är ju fint och det gäller visst tjejer också? När hon skriver att hon var "kattens mamma" då hon var uppklädd och fixad (om det betyder det) är ju bara så härligt.
Sedan är ju språket även bedrövligt med alla hemskheter han kallar henne osv. "Orre"? Hora?