Citat:
Ursprungligen postat av
Msz1
Något som jag känner mig väldigt förvånad över är språket de använder. Både gm, bo & bo’s vänner. I sms och andra konversationer så låter det som om det är små fjortisar som skriver, inte som vuxna människor i 30 års åldern? Är det sådär man pratar i Sthlm eller?
Har själv levt i en desktruktiv relation i flera år så jag kan förstå att det är svårt att lämna. Men jag får inte känslan av att hon desperat VILL lämna? Hon vågar ju bråka tillbaka vilket var något som jag aldrig vågade göra. Sedan så förstår jag inte hur hon kan ha diverse sprutor och annat i hemmet när hon har ett litet barn?
Stackars flickan som fått se sin mamma ligga död under vattnet i badkaret. Hoppas att hon är så liten att den minnesbilden inte kommer att fastna för henne.
P.S Det glädjer mig att läsa att gm är rädd i häktet!
Hade samma tankar! Det är något med språket hos ”inne människor” i Sthlm typ Paradise Hotel människor. ”Fucking sluta” ”svär bror”
HATAR DET SÅ MYCKET!
tyvärr har vi en hel generation som inte läser böcker utan sitter på snapchat som kommer ta över sen
Har också levt i ett förhållande med misshandel men då hade jag inte barn. Och jag skulle aldrig våga bråka sådär tillbaka någonsin. Jag fick stryk ändå hur snäll jag än gjorde mig. Det ser inte helt klassiskt ut vid ett sånt förhållande men de kommer i olika former och det kan vara båda två som är antagonister många gånger. Jag blev tyvärr väldigt kuvad, det verkar inte hon blivit.