2019-02-02, 11:41
Medlem
BrunkeMundts avatar
Det förvånar mig fortfarande än idag att man tillät Jim Carrey gestalta Andy Kaufman i filmen Man on the Moon.

Jim Carrey är definitivt på topp-fem-listan, om jag hade velat tittat på ett mongo göra grimaser och konstiga läten så hade jag bara besökt min svärmor.
Senast redigerad av BrunkeMundt 2019-02-02 kl. 11:56.
Citera
2019-02-02, 11:43
Medlem
carminaburanas avatar
Har aldrig gillat Robin Williams, George Carlin, Patrice Oneal, Sam Kinison, Bill Hicks, Stephen Wright, Bert Kreisher..
Svenskar så är det Scyffert.
Citera
2019-02-02, 11:46
Medlem
Henrik Schyffert eller Magnus Betnér..
Båda fruktansvärd dåliga och dryga..
Citera
2019-02-02, 11:49
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Det glädjer mig att så många avskyr fjanten Schyffert - dock är det enstaka som gillar Carrey av nån anledning...
Citera
2019-02-02, 11:50
Medlem
Luxuss avatar
Peter wahlbeck! Tätt följd av babben larson
Citera
2019-02-02, 11:51
Medlem
Spenneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Henrik Schyffert eller Magnus Betnér..
Båda fruktansvärd dåliga och dryga..

Sämre än Özz?
Citera
2019-02-02, 11:52
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Världens bästa sämsta komiker är definitivt Gatis Kandis: https://youtu.be/NbUSjexRJm4
Man kanske borde haft med begränsningen "professionella komiker" i TS. Annars hade jag kunnat diskutera mig själv.
Citera
2019-02-02, 11:55
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Det glädjer mig att så många avskyr fjanten Schyffert - dock är det enstaka som gillar Carrey av nån anledning...
Schyffert, bra val, han är verkligen avskyvärt tråkig. Det underliga är att han även ser ut att avsky att försöka vara rolig. Hans miner är ungefär likadana som hans publik.

Gardell är väl också extremt överskattad, exakt samma problem som Schyffert. Gardell använder alltid mobbing som hook, helst någon som redan ligger ner.
Citera
2019-02-02, 11:55
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Bob Saget får min röst.
Han drev länge Americas funniest videos, och var riktigt tråkig.
Citera
2019-02-02, 11:59
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Peter wahlbeck! Tätt följd av babben larson
Wahlbeck må vara ett osympatiskt rötägg men han är väl knappast en dålig komiker...?
Citera
2019-02-02, 12:02
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Wahlbeck må vara ett osympatiskt rötägg men han är väl knappast en dålig komiker...?
Länka gärna till nåt framträdande som är roligt och inte bara ett angrepp på nån annan?
Citera
2019-02-02, 12:04
Medlem
Hon är så dålig att jag aldrig ens lagt hennes namn på minnet, men hon tycker hon är kul. Hon var med i Seinfeld någon gång och hon började grina efter hon osmakligt häcklat Trump och han blev sur. Hon måste vara den genom tiderna sämsta komikern men som samtidigt på fullt allvar tror hon är kul.

edit: googlade; Kathy Griffin, nu glömmer jag namnet igen *borta*
Senast redigerad av ompiliompi 2019-02-02 kl. 12:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in