2019-02-01, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Kunde ni bedöma om det var mans- eller kvinnoskrik som ni hörde den kvällen?

Ja
Citera
2019-02-01, 12:44
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalaan
Du feltolkade det jag skrev, jag menade inte att om jokermannen har bevis för att det var en man som skrek, utan helt enkelt att vi inte hörde skrik.

Ja jag står fast vid kvinnoskrik.

Ja, jag förstår det nu! Ber om ursäkt!

Jag såg Rosamunds tolkning och förstod då att jag tolkade det helt åt fanders.

JM har nu åkt på lååång semester förresten.
Senast redigerad av notknapparen 2019-02-01 kl. 12:51.
Citera
2019-02-01, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, jag förstår det nu! Ber om ursäkt!

Jag såg Rosamunds tolkning och förstod då att jag tolkade det helt åt fanders.

JM har nu åkt på lååång semseter förresten.

Ingen fara!

Jaså? Då får man vänta ett par veckor på svar med andra ord...
Citera
2019-02-01, 12:54
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Vilken otroligt fin text! Tack för att du delade den här.
Med alla konstigheter som pågår i tråden är det lätt att tappa fokus och vad det egentligen handlar om. Ett brutalt mord på trebarnsmamma som älskas och saknas av många 💔.

Instämmer!
Citera
2019-02-01, 12:55
Medlem
Majoriteten av skribenterna här vill att brottet klaras upp och att den skyldige/de skyldiga får ett ansenligt straff. Men jag vill absolut inte att något som skrivs här kan äventyra detta, något att tänka på när "bevis", källor, insyn efterfrågas. Spekulera, gräva, diskutera är andra saker men att riskera att delge tråden något som kommer till gagn för GM ska vi akta oss för.
Citera
2019-02-01, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Enligt Ratsit.se är SD och HD numera skilda.

Idag på www.i-orebro.se under relationsförändringar finns SD och HD med, datum 2019-02-01
Citera
2019-02-01, 13:14
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Går det att se någonstans när skilsmässan gick igenom och när extradottern flyttade ut?

Att h*n ändrat folkbokföringsadress behöver inte nödvändigtvis vara likamed att h*n flyttat ut.
Citera
2019-02-01, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Vi här i tråden har ju ingen insyn i den PM-trafik som kan förekomma mellan dig och 'JokerMannen'.

Så när du skriver -öppet i tråden!- till JM att det vore bra om en viss uppgift inte blev publik, så måste du väl förstå att den din uppmaning om att inte sprida uppgiften (= munkavle) ter sig märklig?
Varför i hela friden inte fortsätta med PM mellan varandra? Varför en öppen replik från dig om koden?

Nu vill åtminstone jag veta vad koden kommer ifrån och vad den innebär.

Därför att du får tillgång till JMs post i egenskap av hens vapendragare? All info som går att skriva om bör ske öppet!
Citera
2019-02-01, 13:55
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalaan
Ingen fara!

Jaså? Då får man vänta ett par veckor på svar med andra ord...

Nja du får nog vänta ett halvår på svar. 😂

Men det kommer hela tiden nya och gamla trådare att diskutera med, Potomac är ju helt plötsligt tillbaka.

Dags att ställa om till engelska och läsa vad han vill ha sagt, intressant. 😉
Citera
2019-02-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Vi här i tråden har ju ingen insyn i den PM-trafik som kan förekomma mellan dig och 'JokerMannen'.

Så när du skriver -öppet i tråden!- till JM att det vore bra om en viss uppgift inte blev publik, så måste du väl förstå att den din uppmaning om att inte sprida uppgiften (= munkavle) ter sig märklig?
Varför i hela friden inte fortsätta med PM mellan varandra? Varför en öppen replik från dig om koden?

Nu vill åtminstone jag veta vad koden kommer ifrån och vad den innebär.

Men det förstår du väl att det inte kan yppas.
Tråkigt för dig att du inte får veta.
Citera
2019-02-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Därför att du får tillgång till JMs post i egenskap av hens vapendragare? All info som går att skriva om bör ske öppet!

Jag tror verkligen inte att C är JMs vapendragare.
Absolut inte!
Vi är några med information om vissa saker och det var jäkligt dåligt att JM gått på semester.
NÅGON vill ABSOLUT inte att JM skriver här.
Fortsättning följer
Citera
2019-02-01, 14:10
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moralensväktare
Jag noterar att du skriver tror. Och det är dig fritt att tro vad du vill. Men om du önskar att misstänkt gärningsman skulle frias helt från misstanke om att begått det fruktansvärda mordet på LW. Så kommer du bli besviken. Det är ytterst ovanligt att en MGM inte är avskriven från alla brottsmisstankar efter så här lång tid i utredningen. Det finns mer som talar för att MGM är skyldig än att han av misstag skulle blivit oskyldigt anklagad.

Tack för ett bra och för många av oss trösterikt inlägg.
Jag för min del har inte rubbats i min tro och är helt övertygad om att polisens misstankar är helt korrekta.

Jag har haft en längre paus från tråden då den tidvis, i brist på nytillkomna fakta eller nyheter, stått och stampat. Och blev inte förvånad att den nyss på långsemesterreste försökt manipulera tråden.
Om det går som en anka, ser ut som en anka och låter som en anka, är det förmodligen en anka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in