Citat:
Ursprungligen postat av
Philomena
Önskar att jag kunde men i denna långa tråd så har jag tappat vilket inlägg detta postades i. Det var med i ett uttalande där polisen hade gått ut med att det fanns vissa tecken på att någon slags planering hade förekommit. Polisen slog inte fast detta definitivt utan det var en rätt vag formulering som öppnade upp för planering. Så minns jag det iaf, men det kan möjligen ha varit MV som yttrade sig direkt.
Om någon annan som har kvar länken till artikeln har bättre detaljminne än mig så får ni gärna dela med er. Modesty kanske? Glorious?
Det var alltså medlemmen, samt kontot @Moralensväktare. som tidigare skrev och framförde i tråden: "Att det fanns en viss typ av planering bakom mordet" på LW.
Då tillägger jag personligen sagt till ovan skrivet beträffande att det skulle ha funnits en viss typ av planering bakom mordet.
- Ta den om Rödluvan och Vargen också, så kanske till och med jag börjar att tro på det.
Nej för höga Faraos' Faraoner gott folk, det här handlade om två stycken då snedtända knarkpundare som kom förbi LWs bostadsrätt på sen-kvällen för att där stjäla sig ett par cyklar som LW hade i sin ägo, och när sedan LW såg dessa snedtända knarkpundarna genom sitt fönster, blev hon heligt förbannad och gick ut, men sedan därefter så vet vi ju hur det gick för stackars LW