2019-01-31, 18:41
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
SD är ingen mördare, HD samt JG har inget med detta mordet att göra.

Detta är alla (SD, HD samt JG) helt vanliga människor, precis som både du och jag och alla andra, detta är ta mig faan inga mördare någon av dom, endast i er trådskribenters sjuka fantasier och önskedrömmar.

När polisen får fingrarna ur baken och ser till att ta sitt sunda förnuft till fånga och då beger sig till Örebros knark och pundarkvarter, så är åtminstone jag säker på att dom kommer att hitta sina Gärningsmän, och jag kan garantera er alla att inte heter dom varken St*f*n eller J*rry i sina förnamn, det är då ett som är säkert i alla fall, åtminstone från min och EGTs sida sett.

Igår lekte du spaningsledare i tråden
och fiskade efter info.
Idag har du förvandlats totalt.
Vad hände?

Så länge ingen annan döms för mordet på LW
så kommer SD, HD och JG alltid att vara misstänkta.
Senast redigerad av gloriouslife 2019-01-31 kl. 18:47.
Citera
2019-01-31, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Steffe????

Det finns många personer som har mycket att förlora i sina liv som har gjort brott.

Det är inte enbart yrkeskriminella som utövar våld i nära relationer. De finns i alla skikt i samhället. Det handlar inte längre om att tänka rationellt.

Tänk på den man som arbetade på Örebro universitet som mördade en kvinnlig arbetskollega (var hon det?). Han var omtyckt och ansedd. Fanns väl ingen kriminell historik där? Han hade allt att förlora.
Det tyckte han nog själv också att han hade gjort, eftersom han tog livet av sig sedan.

"Steffe" Stafett "Stefánus alla Geoman med sin (H)arley-(D)avidsson. SD och HD har överhuvud taget inte någon koppling till detta mordet, det handlar bara om människors fantasier och önskedrömmar om att SD och HD skall, på något mystiskt sätt ha en koppling till mordet på LW, det står inte ens skrivet på kartan.

Du skall aldrig låta jämföra två olika mord med varandra, detta med anledning sagt av, att inget mord, är det andra likt, oavsett vad.

Nej ! ... varken SD eller HD har bragt LW om sitt liv, det är bara att konstatera faktum, att så inte är och var fallet.

Jag tror väldigt kraftfullt på den gode och mycket kloke skribenten "EGT" gällande två snetända knarkpundare som kom förbi LWs bostadsrätt för att sno hennes cyklar just den kvällen, och när LW upptäckte detta genom sitt fönster blev hon heligt förbannad och sprang ut och sedan vet vi ju hur det gick för den stackars LW
Citera
2019-01-31, 19:33
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krabbankonrad
Spektakulär karaktärsförvandling av Jokermannen. Min första tanke var att kontot blivit kapat. Men vokabulären är den samma. Så varför totalt byta skepnad? Ett hot i PM kan ge svaret.

"Du ska inte snacka skit om mig, och om du inte skriver vilken fin människa SD är kanske du också försvinner"

Självklart är det bara spekulationer. Vi är säkert överens om att något inte står rätt till. Kanske var han något på spåret med JG?

Till Jokermannen: Tror du inte varningen om svammel har att göra med att du skriver en hel uppsats för att uttrycka vad som ryms i en mening? Rådfråga Blomvattnare.

Har du fått hot i PM av JM?
Citera
2019-01-31, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Igår lekte du spaningsledare i tråden
och fiskade efter info.
Idag har du förvandlats totalt.
Vad hände?

Så länge ingen annan döms för mordet på LW
så kommer SD, HD och JG alltid att vara misstänkta.

Det tror jag inte en röd sekund på. Jag tror både SD & HD tillika JG kommer att frias från alla misstankar, och detta oavsett ! om mordet kommer att klaras upp eller inte. Jag betvivlar å de kraftigaste att mordet överhuvud taget kommer att kunna klaras upp. Det verkar som att de två snetända knarkpundarna har försvunnit ut i tomma intet, kanske dom reste till utlandet efter mordet på LW ? och nu mera bor och lever där, sånt vet man ju egentligen ingenting om.
Citera
2019-01-31, 19:38
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
"Steffe" Stafett "Stefánus alla Geoman med sin (H)arley-(D)avidsson. SD och HD har överhuvud taget inte någon koppling till detta mordet, det handlar bara om människors fantasier och önskedrömmar om att SD och HD skall, på något mystiskt sätt ha en koppling till mordet på LW, det står inte ens skrivet på kartan.

Du skall aldrig låta jämföra två olika mord med varandra, detta med anledning sagt av, att inget mord, är det andra likt, oavsett vad.

Nej ! ... varken SD eller HD har bragt LW om sitt liv, det är bara att konstatera faktum, att så inte är och var fallet.

Jag tror väldigt kraftfullt på den gode och mycket kloke skribenten "EGT" gällande två snetända knarkpundare som kom förbi LWs bostadsrätt för att sno hennes cyklar just den kvällen, och när LW upptäckte detta genom sitt fönster blev hon heligt förbannad och sprang ut och sedan vet vi ju hur det gick för den stackars LW

Vad är det du känner som är mystiskt med de teorier som framlagts här i tråden som pekar på SD som gärningsman?
Citera
2019-01-31, 19:43
Medlem
Citat:
Det tror jag inte en röd sekund på. Jag tror både SD & HD tillika JG kommer att frias från alla misstankar, och detta oavsett ! om mordet kommer att klaras upp eller inte. Jag betvivlar å de kraftigaste att mordet överhuvud taget kommer att kunna klaras upp. Det verkar som att de två snetända knarkpundarna har försvunnit ut i tomma intet, kanske dom reste till utlandet efter mordet på LW ? och nu mera bor och lever där, sånt vet man ju egentligen ingenting om.

”Knarkpundarna” var som du vet bara en hypotes av EGT, ett exempel på personer som rent hypotetiskt skulle ha kunnat existera.
Senast redigerad av Zymbal 2019-01-31 kl. 20:18.
Citera
2019-01-31, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Har du fått hot i PM av JM?
Nej!!

Jag uttryckte en teori om att JM fått hot sänt till sig. Det kan vara en förklaring på denna personlighetsförändring hos honom. Det är som att han överdriver på ett sådant sätt att man ska förstå att han inte menar allvar med vad han skriver. Att han är ironisk.

Det eller stroke!
Citera
2019-01-31, 19:48
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Min magkänsla har beordrat mig att ställa följande fråga:

Vet någon om JG umgås relativt ofta med UW nu för tiden?
Citera
2019-01-31, 19:51
Medlem
Citat:
Nej!!

Jag uttryckte en teori om att JM fått hot sänt till sig. Det kan vara en förklaring på denna personlighetsförändring hos honom. Det är som att han överdriver på ett sådant sätt att man ska förstå att han inte menar allvar med vad han skriver. Att han är ironisk.

Det eller stroke!

JM fick ju en varning av admin. Något om att han hade tagit del av obduktionsprotokollet.
Citera
2019-01-31, 19:54
Medlem
Citat:
Nej!!

Det eller stroke!

Precis, i de banorna går mina tankar också. Kanske JM fått mottaga
hot från t ex JG - därav den helt totala personlighetsförändring och
de fullständigt divergerande åsikterna om mordet, som vi noterat
har skett under den här dagen.
Citera
2019-01-31, 20:41
Medlem
Honan6s avatar
Jag hakade fast lite på S-örhängena. Tänk om det var en kärleksgåva till LW från SD när begeistringen till varandra låg på topp? Det kanske är lite intressant med örhängena ändå?

Fenomenet med gemensamma login/konton på olika forum och låta flera teamskribenter använda dessa är nog en taktik med en bakomliggande tanke. Det är min tro.

Det är inget hokus pokus - bara en form trolleri...

Mobiler och digitala spår blir ändock GM:s fall i fallet...
Citera
2019-01-31, 20:52
Medlem
Citat:

Knarkpundarna försvann nog i tomma intet redan innan dom ens va
påtänkta i det här fallet.

Svårt med ironi i text, eller hur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in