Citat:
Ursprungligen postat av
Akvaristenno1
Så här i tider där Millwall (!) vinner över Everton i FA-cupen osv, så undrar jag om det är några svenskar som slåss med/i Millwalls namn? Fick för mig att Bajens yngre (är numera KGB dock), hade friendship med Millwalls yngre, stämmer det? Därav frågan.. Har några svenskar varit över i södra London nån gång? Man blev ju nästan lite sugen när man såg videor från innan matchen..
Skulle va nice att veta

Citat:
Ursprungligen postat av
gurka12345
Dom som vet, dom vet!
Finns en gammal inte längre aktiv, tidigare firman boys som kallades "The guy from Stockholm" i Leeds Service crew kretsar. Finns med i en del böcker dessutom. Fruktad och en utav de som startade scenen påriktigt.
Enough said!
"The Guy from Stockholm" var aktiv långt före Firman Boys hade startat/grundats, om han sedan de facto ingick i organisationen som sådan ska jag låta vara osagt, men han "stod upp" för aik även efter Firmans grundande, men det var det rätt många andra gamla Black Army killar som gjorde också.
Så pass att det var en hel del inhemskt bråk under det tidiga 90-talet...
Nå, ovannämnde snubbe var/är mycket bra vän till en DIFs mest kända grabbar, för övrigt.
Ang Millwall; På slutet av 90-talet, tidigt 00-tal bodde, och verkade, en DFG kille i och kring New Cross.
Sedan har det funnits fler grabbar som rest runt och hängt med olika firmor. Om bajen har haft någon form av utbytesstudentprogram med andra ligor vet jag inte, mer än att bajen verkar gilla denna form av samkväm - och nu påstar jag inte att bajens grabbar gör det, utan bajen fans generellt.