Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Tror du verkligen att denna bloggerska fått andra att tro på att JG är gm? Jag kan verkligen inte tro det. Hon viftar mot HD som anstiftare också.
Vilken säker källa skulle hon ha fått sin information ifrån menar du?
Anden?
Jag tror inte så många har övertygats av henne.
Någon?
Precis som ÅH och kvällstidningarna pekade hon väl i första hand ut SD. Möjligen med den skillnaden att hon dessutom antydde att JG och HD skulle ha agerat medhjälpare resp. anstiftare(?).
Citat:
Ursprungligen postat av
Cocinella
Haha, du menar väl inte den sektliknande spåkärringen som bloggade?
Hon var väl allt annat än trovärdig, vem skulle tro på henne?
Jag syftade alltså på MD, och på den sekulära(?) motsvarighet hon tycks ha i ÅH. Att jag är lite skeptisk har inget med damernas ev. religiösa hemvist att göra, utan beror nog mer på att de inte verkar kunna visa på något sakligt stöd för sina idéer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Ang inlägget från UD:s fd... var kommer uppgiften att LW tappat mobil och nyckel/nyckelknippa ifrån?
Hur länge sedan var skilsmässan från UD och kände hon SD/LW då? Kunde hon ha missat detta med geo under sin tid som sammanboende i Örebro med UW?
Och "mannen som nu är misstänkt för mordet har arbetat med att "släcka bränder", dock inte sin egen eldsvåda"...
Något är mysko med UD:s ex... hade hon något med JG att göra?
MD har vad jag vet aldrig varit gift med UW. Du blandar nog ihop henne med den andra bloggerskan MH, som lär skall ha varit UW:s tredje fru. Eller också har jag missat något här, och MD var hans andra fru i ordningen?