2018-10-12, 17:15
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
Kommer hon att behålla makten i Malmö?

Verkar tro det själv?

"S föreslår i nuläget att partiet ensamt ska styra Malmö, i minoritet."
https://www.sydsvenskan.se/2018-10-1...mo-i-minoritet

Föreslå kan man väl alltid, själv föreslår jag att jag ska bli kejsare.
Citera
2018-10-12, 17:24
Medlem
happyjoys avatar
En av mina kollegor var på nån tillställning där herr och fru Jammeh också var inbjudna. Kollegan är till 100% säker på att herr Jammeh är på gränsen till utvecklingsstörd och att frun gör allt för att hålla honom undan rampljuset så att säga.
Citera
2018-10-12, 17:28
Medlem
Holdingbreaths avatar
https://www.facebook.com/katrin.jamm...6025717298845/

Hon är mångkulturs spinndoktor.
Citera
2018-10-12, 19:57
Medlem
Sinclairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
En av mina kollegor var på nån tillställning där herr och fru Jammeh också var inbjudna. Kollegan är till 100% säker på att herr Jammeh är på gränsen till utvecklingsstörd och att frun gör allt för att hålla honom undan rampljuset så att säga.

Det var ovanligt. Vad jag har hört är han aldrig med på några som helst officiella tillställningar.
Citera
2018-10-13, 05:39
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclair
Det var ovanligt. Vad jag har hört är han aldrig med på några som helst officiella tillställningar.

Kan ha varit privat, jag lade inte detaljerna på minnet.
Citera
2018-10-14, 08:57
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy

Men vad är det för en? Afrikan som varit flykting?
Citera
2019-01-29, 14:48
Medlem
Hur kommer det sig att ingen har granskat att hennes man är släkting med L*min J*mmeh, en av de stora brottslingarna i Malmö för några år sedan som sedan flydde till Gambia eller vart han nu är från efter att han samarbetat med polisen? Han ska vara tillbaka i Malmö nu btw.
Hur kan man sitta som styrande politiker i Malmö när man har grova brottslingar i den ingifta släkten? Och varför har inte Sydsvenskan granskat detta?
Citera
2019-01-29, 20:21
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Hur kommer det sig att ingen har granskat att hennes man är släkting med L*min J*mmeh, en av de stora brottslingarna i Malmö för några år sedan som sedan flydde till Gambia eller vart han nu är från efter att han samarbetat med polisen? Han ska vara tillbaka i Malmö nu btw.
Hur kan man sitta som styrande politiker i Malmö när man har grova brottslingar i den ingifta släkten? Och varför har inte Sydsvenskan granskat detta?

Malmö verkar vara ett slags maffiakonglomerat där laglösheten är sofistikerad och spridd i hela samhället.

Vart försvinner de 4 miljarder i kommunutjämning som årligen pumpas in?
Det rapporteras ständigt varianter av fiffel. Senast idag rapporterades i media att en kommunanställd köpt IT-utrustning för miljonbelopp för kommunens pengar och sedan sålt grejerna på blocket.
Citera
2019-01-29, 20:34
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvaChloe
https://mobil.blocket.se/annons/skan...ninar/79372975

Betalar Katrin Sternfeldts Jammeh make Basiru Jammeh skatt för den här verksamheten?
Vad annonsen förefaller sysslar han med. någon slags uthyrningsverksamhet av ljudsystem. Något företag för verksamheten finns dock inte registrerat.

Kan någon undersöka detta mera?
Du kan tänka dig vilket guldläge dom har varje gång det skall anordnas någon musiktillställning eller liknande och det skall hyras in utrustning när hon sitter på förhandsinformationen om vad anbuden ligger på och kan på det sättet lägga sig rätt i pris.
Citera
2019-01-31, 08:07
Medlem
Det finns tre stycken L*min J*mmeh i Malmö som är med i lexbase, är alla släkt med hennes man? Någon som vet?
Totalt fem stycken av det vackra släktnamnet är dömda för något i Malmö. Är det denna familjen vi vill styr malmö?
Citera
2019-01-31, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Du kan tänka dig vilket guldläge dom har varje gång det skall anordnas någon musiktillställning eller liknande och det skall hyras in utrustning när hon sitter på förhandsinformationen om vad anbuden ligger på och kan på det sättet lägga sig rätt i pris.

Haha, varför skulle hon sitta på den informationen? Du förstår nog inte hur långt ifrån politikerna är verksamheten, de har ingenting med såna beslut att göra
Citera
2019-06-20, 05:52
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Djäklar vad hon lagt på hullet. Är hon sjuk eller är det bara för mycket mat? Nu är hon i klass med en afrikansk niobarnsmamma. Vilken hydda.

https://images.hdsydsvenskan.se/768x...u4h38yzyCY.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in