2019-01-28, 16:05
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Det rör på dig.
Vem är N. Kumlin som Nim* är inneboende hos?
Citera
2019-01-28, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Det rör på dig.

Är han inneboende hos någon? På ratsit står han ensam skriven på en lägenhet men jag kanske kollar helt fel nu
Citera
2019-01-28, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Det rör på dig.

En närstående.
Citera
2019-01-28, 16:16
Medlem
Exoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxtheAxe
22 årig malungsbo. 100% att det är N*ma Morra*ej.

Bara den kommentaren besvarar så många frågor för mig, har haft en känsla av att din profil varit nima som skrivit sedan någon la en kommentar "nima välkommen till tråden" när du började skriva.
Allt blev så mycket klarare nu.
Citera
2019-01-28, 16:21
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är han inneboende hos någon? På ratsit står han ensam skriven på en lägenhet men jag kanske kollar helt fel nu

Det stod c/o N. Kumlin på domen.
Men om man saknar inkomst? kan nog någon stå med på kontraktet.
Citera
2019-01-28, 16:21
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakhmat-Akilov
En närstående.

Vem?
Citera
2019-01-28, 16:22
Medlem
Han som har smedstattoo skriver under en bild ”criminals wear ties not tattoos”
Okej!?

Undrar vem den tredje är? Någon som står närmare N*ma, eller någon som står nära S*mmy? Är det C*lle? Det kan inte vara Al* B*llal tror jag då han verkar simma lugnt
Citera
2019-01-28, 16:26
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Nu har jag hittat N. Kumlin= storasyster?
Hon har kanske gått i för lillebror
Citera
2019-01-28, 16:27
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Gått i God ska det stå
Citera
2019-01-28, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exoned
Bara den kommentaren besvarar så många frågor för mig, har haft en känsla av att din profil varit nima som skrivit sedan någon la en kommentar "nima välkommen till tråden" när du började skriva.
Allt blev så mycket klarare nu.

Känner både BO och MGM väl, tyvärr. Jävligt trist att det blev såhär, det är allt jag kan säga.
Senast redigerad av MaxtheAxe 2019-01-28 kl. 16:33. Anledning: Fel info
Citera
2019-01-28, 16:47
Medlem
Tror dock inte att det här är har med skulder att göra. Visserligen hade han skulder, men Figge och Nima har haft mycket otalt en längre tid. Redan i somras var det nära på att bli konflikt då Nima sökte upp Figge i närheten av hans mammas bostad i Vansbro. Min teori är att Figge har blivit ditlurad av Nima, tagit med sig Joseph som "skydd" och att saker eskalerat jävligt fort. Figge var inte den som tog skit så att säga, och Nima med uppbackning av västarna, bilden klarnar nog för er. Har dock svårt att tro att just Nima var den som avlossade det dödande skottet, utan det är nog någon av dom andra MGM. Hursomhelst är det här jävligt tragiskt, då dessa killar var som "bröder" för mindre än 3 år sen. Mvh
Senast redigerad av MaxtheAxe 2019-01-28 kl. 16:50. Anledning: Fel info
Citera
2019-01-28, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxtheAxe
Tror dock inte att det här är har med skulder att göra. Visserligen hade han skulder, men Figge och Nima har haft mycket otalt en längre tid. Redan i somras var det nära på att bli konflikt då Nima sökte upp Figge i närheten av hans mammas bostad i Vansbro. Min teori är att Figge har blivit ditlurad av Nima, tagit med sig Joseph som "skydd" och att saker eskalerat jävligt fort. Figge var inte den som tog skit så att säga, och Nima med uppbackning av västarna, bilden klarnar nog för er. Har dock svårt att tro att just Nima var den som avlossade det dödande skottet, utan det är nog någon av dom andra MGM. Hursomhelst är det här jävligt tragiskt, då dessa killar var som "bröder" för mindre än 3 år sen. Mvh

Men varför var S*mmy där? På uppdrag? Hjälpa en broder? Är han kopplad till BMC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in