2019-01-27, 00:39
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfwolf
T få nog hem barnen

Vet att. Soc ska jobb för att barn ska med tiden ska få komma hem till bilogiska föräldrarna

Nej, barnen har så kallade uppväxtplaceringar. De kommer ALDRIG tillbaka till Terese.
2019-01-27, 00:47
Medlem
Citat:
Hört både gott ont jimmy sa själv att han slet t i arm och skadade henne
Men jimmy eltar att t är kvinnan i hanns liv att jimmy gör Allt för få Therese tillbaka
Och med allt kan man ju undra vad då jimmy även skada och hota to andra

T har verkligen varit med om mycket tråkigt, kan nog vara bra att vara singel ett tag och försöka ta hand om sig själv på bästa sätt.
2019-01-27, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bucon
text....
Hon kan behöva bli "omhändertagen" efter allt hon utsatts för.

Kan bara hålla med, T skulle verkligen behöva bli omhändertagen
2019-01-27, 11:49
Medlem
Citat:
Jimmy bor i jörn i de brända huset. Utan el och vatten
Alla hatar jimmy i jörn
Tack vare a som påstog jimmy våltog a

Men super
Att jimmy erskänt. De är han som gör de
Varför hittar du på såna hemska saker om folk som inte är sanna ? Att säga att någon anmält någon för en sån sak är under all kritik . . Mycket lågt
2019-01-27, 12:04
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Therese joel sammarbetar för få hem barnen.

M hon ställer bara till besvär vart hin är hon blev. Avstäng för hon hotade folk i skol tid och olika föreningar vill inte veta av henne. Då malin tog pengar av klubben dödade en spelare

Så. Malin jimmy är kapabel till allt. Sanningen är hård

Terese känner jag inte men skulle gärna lära känna henne. Se vem hon är hur hon är

För tror inte på rykten vill lära känna och dömma hur personet är själv innan man ytrar sig
"dödade en spelare". Det vill jag veta mer om, en död spelare är något jag borde känna till. Jag har hämtat dokument om mord/dråp och liknande brott från TR & HovR i över tolv år, så det måste vara mer än tolv år sedan den spelaren dödades.

Du sitter väl inte och ljug för oss?
2019-01-27, 15:59
Medlem
Alltså vet inte om jag ska skratta eller gråta.. detta är en total cirkus.. M och T anklagar varandra hela tiden.. nya saker varje dag.. Inte undra på att polisen lägger ner allt.. dom orkar inte och har inte resusrers att lägga allt på M och T, finns viktigare brott att lösa en deras catfajt... Denna tråd blir värre och värre.. dom som kastar mest ved i denna eld är M och T för att hålla i gång den.. Jag kan inte tala om vem av dom som ljuger värre än den andra.. Den T jag en gång kände känner jag inte igen.. allt som kommer på henne.. M känner jag inte lika väl men bägge kastar skit på varandra vem som har mest anklagningar på den andra.. Ingen av dom kommer att vinna å barnen är dom som förlorar det mest... Stackars barn att läsa allt detta om deras föräldrar när dom växer upp! M har tur som inte har barn som kan läsa allt skit om henne.. Lycka till med alla anmälningar mot varandra.. alla utredningar kommer läggas ner så mycket skit dom kastar på varandra.. ena värre än det andra.. Misshandel, mordhot, mordbrand, misshandel, våldtäkt mm Det sista kommer att bli nåns död.. och den andra blir anklagad för det även om den andra är 100 mil bort..
2019-01-27, 16:06
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillmyran
Alltså vet inte om jag ska skratta eller gråta.. detta är en total cirkus.. M och T anklagar varandra hela tiden.. nya saker varje dag.. Inte undra på att polisen lägger ner allt.. dom orkar inte och har inte resusrers att lägga allt på M och T, finns viktigare brott att lösa en deras catfajt... Denna tråd blir värre och värre.. dom som kastar mest ved i denna eld är M och T för att hålla i gång den.. Jag kan inte tala om vem av dom som ljuger värre än den andra.. Den T jag en gång kände känner jag inte igen.. allt som kommer på henne.. M känner jag inte lika väl men bägge kastar skit på varandra vem som har mest anklagningar på den andra.. Ingen av dom kommer att vinna å barnen är dom som förlorar det mest... Stackars barn att läsa allt detta om deras föräldrar när dom växer upp! M har tur som inte har barn som kan läsa allt skit om henne.. Lycka till med alla anmälningar mot varandra.. alla utredningar kommer läggas ner så mycket skit dom kastar på varandra.. ena värre än det andra.. Misshandel, mordhot, mordbrand, misshandel, våldtäkt mm Det sista kommer att bli nåns död.. och den andra blir anklagad för det även om den andra är 100 mil bort..

Hej du!

Du som verkar vara någorlunda insatt i människorna. Tror du att Terese (som faktiskt är huvudpersonen i denna tråden) är kapabel att döda någon? Jag menar inte att bränna inne någon för det hade antagligen kommit som en obehaglig överraskning för henne pm hon lyckats med det. Det jag tänker på är om hon till exempel hade kunnat sticka ner någon med kniv eller liknande, direkt döda kanske vi kan kalla det?
2019-01-27, 16:23
Medlem
Den T jag kände för några år sen tror jag inte skulle kunna göra det.. Men denna vet jag inte vågar inte tro vad som kan hända om hon å M träffas själva vad som kan hända. allt mellan dom verkar ju hända utan vittnen.. det som skrämmer mig
2019-01-27, 16:35
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Den T jag kände för några år sen tror jag inte skulle kunna göra det.. Men denna vet jag inte vågar inte tro vad som kan hända om hon å M träffas själva vad som kan hända. allt mellan dom verkar ju hända utan vittnen.. det som skrämmer mig

Kan du förklara mer ingående vad det är som skrämmer dig? Känner du både m och t, och är m lika galen?
2019-01-27, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Kan du förklara mer ingående vad det är som skrämmer dig? Känner du både m och t, och är m lika galen?

Alla anklagelser dom gjort mot varandra.. har det aldrig funnit några vittnen på vad som hänt mellan dom.. Misshandel på varandra utan vittnen, inbrott utan vittnen.. Rädd att nån av dom ska anklaga varandra utan nått hänt.. vet inte hur jag tänker.. men.. vet inte om nån är värre än den andra.. T är ensam medans M har F till hjälp.. T är ensam står mest ord mot ord mellan dom tycker jag.. blir bara värre å värre.. vet inte vart det kan sluta all smutskastning mellan dom
2019-01-27, 17:03
Medlem
Citat:
Alla anklagelser dom gjort mot varandra.. har det aldrig funnit några vittnen på vad som hänt mellan dom.. Misshandel på varandra utan vittnen, inbrott utan vittnen.. Rädd att nån av dom ska anklaga varandra utan nått hänt.. vet inte hur jag tänker.. men.. vet inte om nån är värre än den andra.. T är ensam medans M har F till hjälp.. T är ensam står mest ord mot ord mellan dom tycker jag.. blir bara värre å värre.. vet inte vart det kan sluta all smutskastning mellan dom

Det hela är ju så mycket större än bara konflikten med M. Tessan har ju ett hat mot hela samhället. Hundratals anmälningar har hon skickat på oskyldiga människor.
2019-01-27, 17:25
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Det hela är ju så mycket större än bara konflikten med M. Tessan har ju ett hat mot hela samhället. Hundratals anmälningar har hon skickat på oskyldiga människor.

Det är faktiskt riktigt obehagligt med oskyldiga som anmäls! Tänk om han fosterhemspappan (Jörgen?) hade åkt dit för att ha tafsat på hennes barn som T påstår? Vilket helvete han hade kunnat få! För resten av livet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in