Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Idiot. På fler än ett plan. Att "dra i lemmen" gör inte en salong till bordell. Om en ladyboy i Thailand "drar i lemmen" är det underförstått att du ska pröjsa. Dom blir inte ett dugg kåta av ett svin som dej.
Nu sätter jag ganska mycket på att du är ett troll men vill inte ge fel signaler till dom som läser i tråden.
Om du vill använda en annan benämning än bordell sår är det ok för mig, men faktum är att dom blivit sura för att man inte vill betala några hundra kronor extra på slutet för några minuter extra service. Varje gång jag besökt thaimassage i Sverige. Det är inte så många gånger jag varit på massage i Sverige men ändå.
Utomlands har dom inte alls varit lika intresserade av att ge happy ending som i Sverige, inte ens i Prag och Filippinerna har dom erbjudit happy ending. I Prag var jag hög på kola och kuken stod rätt upp som ett kvastskaft men hon rörde den inte. Särskilt Filippinerna förvånar mig lite men har funderat om det har nåt med lagar att göra eller om dom är lite "blyga" och vill att jag ska ta initiativet? Tvivlar på att dom oroar sig för lagarna med tanke på bikinibarerna där man kan få göra vad man vill ifall dom har vip-rum. Eller tar med tjejen hem till rummet.
Däremot i Thailand verkar dom alla vilja sälja extra tjänster både tjejer och ladyboys.
Men med den skillnaden att ladyboysen verkar vara lite som andra killar, kittlar man dom lite under pungen blir dom kåta och är dom väl kåta så blir sexet viktigare än pengarna.