2019-01-25, 20:43
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
En vän till mamman sa att hon träffat en ny, men att det var en svensk man och killen någon länkat till här på flashback var fel!
Svensk man? Det stämmer inte alls med vad samuel sagt. För övrigt gjorde jag det tydligt att det inte var bekräftat till 100% att det var rätt kille när jag postade.

Men jag menar vad är chanserna att jag har fel, baserat på den infon att det var just en 26-årig anabola-afghan, och en sådan är vän med Karin?

det är fullt möjligt att det inte finns någon anabola-afghan. Jag tycker dock Sune450:s inlägg hittills är väldigt trovärdiga, och jag ser absolut ingen anledning att han skulle ha ljugit.
Citera
2019-01-25, 20:44
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedirxan
Här har kommer snyftvalsen från Sveriges mest ynkliga och största egoist.

https://streamable.com/md44u

Fyfan. Mer obehagligt än jag trodde. Ångrar dock inte att jag såg den. Han var allvarligt psykiskt sjuk. Genom hans självömkan så lyser en rejäl själviskhet. Får känslan av att han inte var lika gråtfärdig när han sköt dem.
Citera
2019-01-25, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solljusets
Mannen hade väl allt serverat. Mamman till barnen insåg väl att han var en psykopat. Alla gjorde väl allt när han knäppte med fingrarna. Såsom vi normala idag tvingas till att lyda alla dessa psykopater till chefer, tränare och ledare som styr och ställer och bestämmer. Barnens mamma ville väl inte fortsätta leva ett liv med denna psykopat och egoistiska person. Mannen tolererar inte detta utan som en psykopat som han är så offentliggör han sina mord på barnen och sitt egna självmord på Facebook. Obs detta med psykopat är chefer, tränare och ledare som alltid ska stå i centrum, som trycker ner oss vanliga människor för sina behov av att synas och höras och bestämma och som alltid ska ta åt sig äran på andras bekostnad.

Dock gissar jag att han ytligt kunde framstå som en hyvens kille, hjälpsam o kanske t.o.m åt det övertrevliga hållet. Under ytan fanns denna djävulskt egoistiska o hämndlystna person som säkert den stackars exfrun fått se men inte många i hans omgivning för övrigt. Tycker det låter så på inlägg från hans vänner att SR "råkat" ut för detta oerhört tragiska.
Men nej, han är en barnamördare, han har själv släckt livet på sina små, fina pojkar!
Finns inga ord egentligen för raseriet o förtvivlan man känner.
Citera
2019-01-25, 20:47
Medlem
Citat:

Det blir ju extremt svårt att känna empati med honom oavsett hur jobbigt han har haft det. Allt hans ex tydligen tyckte om honom, levde han upp till. Efter att ha sett videon så blir det svårt att se att han gjorde det pga depression eller psykos. Finns inget som tyder på det. Verkar mer vara "tyck synd om mig" mentalitet.
Citera
2019-01-25, 20:47
Medlem
Citat:

Hua hua..det var ju helt patetiskt att skylla på Karin o en 26-åring...bara hat hat hat o självömkan!! TVI

Jag hoppas att Karin klarar sig igenom detta!! Vet att vi är många som tänker på henne i denna stund. 3 <3
Citera
2019-01-25, 20:48
Medlem
Diskuterarns avatar
Svårt att inte ha uns sorg. Han gräter som ett barn. Men under utan känns det som att han döljer en ilska som inte är lika vacker. Vill att ni alla noterar hur han slutar gråta i slutet när han tittar in i kameran. Är troligen den mest obehagliga stunden i hela videon. Känns som ett skådespel i mina ögon, från en person med väldigt allvarliga problem.
Senast redigerad av Diskuterarn 2019-01-25 kl. 20:52.
Citera
2019-01-25, 20:48
Medlem
Citat:

Tack som fan för att du laddade upp! Äntligen någon med lite stake.
Han verkar ta uppehåll mellan gråten och verkar ha planerat med eftertanke.
Citera
2019-01-25, 20:50
Medlem
Från videon att döma. En total EGOIST... Snack om K*rin och hur synd det är om honom. "jag tänker inte sitta inne för resten av mitt liv för jag dödat grabbarna".

Detta är absolut inte på mammans ansvar. Han nämner att han har tänkt på detta länge, att han inte fått hjälp. Hade han kanske berättat om vad han funderat på när han sökt hjälp så hade han förmodligen fått mer hjälp än vad han själv hade velat ta emot.

Videon bekräftade min syn på GM.
Citera
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chihiwac
VIDEON:

https://cdn-b-east.streamable.com/video/mp4/md44u.mp4?token=woymEj3NIWK0K5vw0Vd4gQ&expires=154 8452282
Han beter sig som ett litet barn. Hans psyke är ju helt förstört.. Förstår inte hur han inte fått hjälp i tid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Fyfan. Mer obehagligt än jag trodde. Ångrar dock inte att jag såg den. Han var allvarligt psykiskt sjuk. Genom hans självömkan så lyser en rejäl själviskhet. Får känslan av att han inte var lika gråtfärdig när han sköt dem.
Instämmer, jävligt obehaglig video men det ger en inblick i hur saker kan gå dugligt åt helvete... Fyfan.
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Ja mycket snyggare än den där kuskmördarn

Tycker det är skumt att utan tröja så ser armarna jättestora ut och när han sitter med jackan så ser han ut som vilken random liten sparris som helst. Antar att han är rätt kort
Citera
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:

Om man skiter i att titta på videon och bara lyssnar på rösten låter det som en av Robert Gustafssons karaktärer. Den där knarkarfjollan från Mjölby.

Konstigt som fan att den mannen blev lämnad, verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in