Citat:
Ursprungligen postat av
BallaKlava
Hur troligt är det med tanke på att han spelade match igår? Gjorde dessutom ett mål.
Ok, gjorde han mål så är han garanterat oskyldig

hur dum kan en lulefan bli?
Polisen gjorde en anmälan om brott. Han är inte häktad.
Klubben säger att "dom följer ärendet" och det betyder inte alls att spelaren är avstängd eller?
Men men, han gjorde ju mål.