2019-01-24, 11:43
Medlem
Breifists avatar
Säger det här och det här i videon blah blah blah sedan så säger han det här..
Lägg upp/länka klippet eller knip käft.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det är inte alls långsökt, det är tvärtom både smart och ondskefullt på samma gång.

De flesta människor har vissa dagar på året som betyder något alldeles extra för dem. Julafton, födelsedagen och bröllopsdagen är exempel på sådana dagar. Om man då skjuter ihjäl någons barn på exempelvis dennes födelsedag så har man förvissat sig om att man har förstört födelsedagen för den här personen för all framtid. Man berövar inte bara personen dennes barn, man berövar även personen på dennes framtida lycka när den värsta sorgen lagt sig genom att för alltid förknippa den roliga dagen med den oerhörda sorgen.

Man märker på alla er som skriver att det är värre för att det är hennes födelsedag aldrig har förlorat någon nära till er plötsligt. Jag är 100% säker på att mamman inte bryr sig ett piss om att det hände på hennes födelsedag. Tror hon bryr sig mer om att hon mist två söner.

Men visst kan det vara symboliskt för gärningsmannen, och ett tecken till exet. Men "åh, hon kommer inte kunna fira födelsedagen igen", tror jag ingen har i åtanke.

MEN: Var är videon!? Såklart den inte kan vara borta.
Senast redigerad av Coola-Killen 2019-01-24 kl. 11:46.
Citera
Medlem
MorT2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Den lär vara borttagen för länge sen.

Det brukar alltid hinnas förevigas
Citera
2019-01-24, 11:46
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coola-Killen
Man märker på alla er som skriver att det är värre för att det är hennes födelsedag aldrig har förlorat någon nära till er plötsligt. Jag är 100% säker på att mamman inte bryr sig ett piss om att det hände på hennes födelsedag. Tror hon bryr sig mer om att hon mist två söner.

Men visst kan det vara symboliskt för gärningsmannen, och ett tecken till exet. Men "åh, hon kommer inte kunna fira födelsedagen igen". Tror jag ingen har i åtanke.

Det var nog snarare GM:s tanke "Åh så bra, nu kommer hon aldrig kunna fira och känna glädje på sin födelsedag igen. Den dagen tar jag för att mörda ungarna!".
Citera
2019-01-24, 11:47
Medlem
var det ingen som hann spara ner videon?
Citera
2019-01-24, 11:49
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikkeMus
Intressant text/inlägg på detta Instagram från en anonym: "Om de finns en möjlighet att träffa folk i ett efterliv, är du den första jag klipper när min tur är kommen att åka dit."
Vad betyder "klipper" i denna mening? Döda??
Förmodligen. Är väl skrivet i sorgens frustration och en tro om att det finns ett efterliv som han isåfall inte skulle få åtnjuta. Reser kanske lite teologiska spörsmål; om man får ett efterliv, kan man då dödas där....?
Citera
2019-01-24, 11:49
Medlem
Fruktansvärt.

https://www.instagram.com/p/Brx7hbwnV9H/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1l4ytsgmbuken
Citera
2019-01-24, 11:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det var nog snarare GM:s tanke "Åh så bra, nu kommer hon aldrig kunna fira och känna glädje på sin födelsedag igen. Den dagen tar jag för att mörda ungarna!".
Ja, hela dådet lär vara inriktat mot att orsaka henne maximal skada, och han lyckades...
Citera
2019-01-24, 11:51
Medlem
Dustworms avatar
Karl var psykiskt sjuk. Och har sökt hjälp? Råd av andra familjemedlemar? Tyckte mig läsa det. Han hade piller och liknande. Många säger att han borde ha varit inlagd men med min erfarenhet är det jävligt svårt att få någon tvångsinlagd. Speciellt när psykvården i Sverige är lika bra som Nordkoreas demokrati
Citera
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breifist
Säger det här och det här i videon blah blah blah sedan så säger han det här..
Lägg upp/länka klippet eller knip käft.

Käften själv ditt kukhuvud. Du har inte tänkt på att folk kan ha sett videon live utan att ha sparat den? Eller du tycker kanske att de skulle ha gjort en rekonstruktion av videon med små lergubbar och lagt upp den istället?
Citera
Medlem
Citat:

Ja, vidrigt, men från en som bara läst ett par trådsidor än kan det helt enkelt varit så att mammans födelsedag var lätt att få hand om ungarna på.
Oavsett ett djävla kräk, men vad påstår han var skälet?
Citera
2019-01-24, 11:53
Medlem
Citat:

Ja, antingen tänkte han så eller så var det bara en vinkning till frun att det är hennes fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in