Citat:
Hej.
Ganska omgående efter denna händelsen uppdagades så fick jag höra av en person, att OH hade synts ute på uppfarten, helt apatisk och okontaktbar nästan. Han hade även stått och skakat tills en person som jag antar var granne eller åtminstone boende i närheten hade lyckats lugna ner honom. Då vänder han och går in i huset igen.
Jag har ingen aning om detta hände innan jul, i mellandagarna eller kanske kvällen innan alla hittades.
Kan det varit så att resten av familjen redan låg döda inne i villan?
Oavsett när detta hände så känns det ju som att han kanske var på väg att tappa förståndet eller något.
Min källa är för mig pålitlig men jag kommer inte försöka försvara mig när påhoppen kommer.
Jag har ingen mer info angående detta, så jag kommer inte kunna svara på eventuella följdfrågor.
Ta infon som ni vill.
För övrigt försvann avspärrningarna förra veckan och bägge bilarna försvann tidigare denna veckan.
Ganska omgående efter denna händelsen uppdagades så fick jag höra av en person, att OH hade synts ute på uppfarten, helt apatisk och okontaktbar nästan. Han hade även stått och skakat tills en person som jag antar var granne eller åtminstone boende i närheten hade lyckats lugna ner honom. Då vänder han och går in i huset igen.
Jag har ingen aning om detta hände innan jul, i mellandagarna eller kanske kvällen innan alla hittades.
Kan det varit så att resten av familjen redan låg döda inne i villan?
Oavsett när detta hände så känns det ju som att han kanske var på väg att tappa förståndet eller något.
Min källa är för mig pålitlig men jag kommer inte försöka försvara mig när påhoppen kommer.
Jag har ingen mer info angående detta, så jag kommer inte kunna svara på eventuella följdfrågor.
Ta infon som ni vill.
För övrigt försvann avspärrningarna förra veckan och bägge bilarna försvann tidigare denna veckan.
Citat:
Citat:
På pressträffen så sa SS "spår av lugnande" i en av flickorna. Dvs inget hon sov eller blev trött av. Hanna hade en stor dos lugnande men inte så stor att hon inte kunde agera. Hon kunde nog gjort både det ena och det andra med en sån dos i kroppen.
Hittade inget i tråden om det stämde i tid med när Oskar skulle synts ute på uppfarten.
Hittade inget i tråden om det stämde i tid med när Oskar skulle synts ute på uppfarten.
Nu misslyckades jag med att få inläggen i rätt ordning, men skribenten Winborg
skrev den 17/3 att Oskar vid ett tillfälle synts på garageuppfarten, helt apatisk och
nästan okontaktbar, av en granne som lyckades lugna ner honom.
#Winborg har skrivit att denne/denna bor "ett stenkast från Bjärred". Försökte som
inläggen visar att närmare få reda på vilket datum Oskar hade sett på uppfarten,
men fick tyvärr inte någon ytterligare information angående detta.