2019-01-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddochluder
Ja vem vet, han kanske åkte med N*ma?

Haha ja, jag vet inte, jag bara slängde ur mig något utan att för den sakens skull veta, men Norbergsfolket, vart är ni? Någon borde ju se om det smygys runt i buskarna?
Citera
2019-01-22, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leyf
Hur gick det för xteam i Göteborg för ett gäng år sen? Dom blev ju skjutna på ganska friskt där ett tag. Vill minnas att det var bomber under bilar osv. dom blev, som du säger, utklassade av ett förortsgäng.
Och jag skulle kunna slå vad om att det inte finns i närheten av 500 medlemmar i xteam i Sverige.
Ja i Göteborg ja, men dom har växt sen dess kan man säga. 534 stycken x-team medlemmar finns det i Sverige och det rekryteras med hög hastighet. Det "kriget" som var i Göteborg var mellan ETT chapter och göteborgarna. Blir det krig nu blir hela Sverige inblandade
Citera
2019-01-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leyf
Hur gick det för xteam i Göteborg för ett gäng år sen? Dom blev ju skjutna på ganska friskt där ett tag. Vill minnas att det var bomber under bilar osv. dom blev, som du säger, utklassade av ett förortsgäng.
Och jag skulle kunna slå vad om att det inte finns i närheten av 500 medlemmar i xteam i Sverige.
300 fullmedlemmar och över 200 som håller på att rekryteras.
Citera
2019-01-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mbabrtime
Ja i Göteborg ja, men dom har växt sen dess kan man säga. 534 stycken x-team medlemmar finns det i Sverige och det rekryteras med hög hastighet. Det "kriget" som var i Göteborg var mellan ETT chapter och göteborgarna. Blir det krig nu blir hela Sverige inblandade

Krig? Mellan vilka? Hur vet du att hela sveriges x-team kommer sluta upp? Sen undrar jag vad x-team har med saken att göra i det här fallet? Enligt tidningen så eftersöktes 3 personer med kopplingar till BMC. Är det vad du går på?
Citera
2019-01-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Krig? Mellan vilka? Hur vet du att hela sveriges x-team kommer sluta upp? Sen undrar jag vad x-team har med saken att göra i det här fallet? Enligt tidningen så eftersöktes 3 personer med kopplingar till BMC. Är det vad du går på?

Ja jag funderar, vilken koppling har MGM till BMC? Är han medlem i nån undergruppering eller rentav fullvärdig BMC?
Citera
2019-01-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donX
Haha ja, jag vet inte, jag bara slängde ur mig något utan att för den sakens skull veta, men Norbergsfolket, vart är ni? Någon borde ju se om det smygys runt i buskarna?

Jag kan kolla runt imorgon och höra med folk.
Vet att en i kompisgänget arbetar på Ica, han var det några dagar sen jag såg till.
Citera
2019-01-22, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mbabrtime
300 fullmedlemmar och över 200 som håller på att rekryteras.

Varför ser man aldrig denna armé med BMC och Chicanos och X-team?

Om du vill ha det här fallet relaterat till 1% så får du nog komma med något mer relevant som bidrar till tråden.
Citera
2019-01-22, 23:50
Avslutad
X:en verkar veka, kan inte hålla jämna steg. Speciellt inte om man värvar från liknande ställen som Norborg och Dala-Järna. Mycket svårt att få grupperingar att tycka samma och kontrollera dom med en massa impulsiva adhd individer som är utspridda.
Citera
2019-01-23, 00:22
Medlem
Tror inte det blir något jäkla krig. Det blir det aldrig.
Det är ju möjligt att GM ligger risigt till om BO har vänner som vill hämnas. Men krig?
Får väl se om det ens blir hämnd... Mins Trippelmorden i Uddevalla tråden. 99% troll som kände allt och alla, BO var skit tunga med kopplingar tyngre än amerikanska senaten. Och ett tredje världskrig var att vänta. Hämnd och blodspillan med en offer siffra högre än diger döden. Dom skulle inte vara säkra någonstans... Still waiting....

Borde vara mer fakta och mindre fantasier i dessa trådar. Det liksom haglar in medlemmar som är nyreggade med noll poster som trummar på om det ena och det andra. Diskuterar vi mordet eller hur tunga snubbar det bor i betongdjungeln Gottsunda? Och vem fan bor där om man är en tung lyckad gangster med miljoner i madrassen, det kan man ju också undra.
Citera
2019-01-23, 05:43
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Tror inte det blir något jäkla krig. Det blir det aldrig.
Det är ju möjligt att GM ligger risigt till om BO har vänner som vill hämnas. Men krig?
Får väl se om det ens blir hämnd... Mins Trippelmorden i Uddevalla tråden. 99% troll som kände allt och alla, BO var skit tunga med kopplingar tyngre än amerikanska senaten. Och ett tredje världskrig var att vänta. Hämnd och blodspillan med en offer siffra högre än diger döden. Dom skulle inte vara säkra någonstans... Still waiting....

Borde vara mer fakta och mindre fantasier i dessa trådar. Det liksom haglar in medlemmar som är nyreggade med noll poster som trummar på om det ena och det andra. Diskuterar vi mordet eller hur tunga snubbar det bor i betongdjungeln Gottsunda? Och vem fan bor där om man är en tung lyckad gangster med miljoner i madrassen, det kan man ju också undra.
Visst är det så, procenten där det verkligen blir hämnd är jävligt låg. Vet inte hur många trådar man sett där det ”kommer komma hämnd, var så säkra” och några år senare har inget hänt. Lustigt att folk snackar om krig och skit, som om det någonsin skulle hända liksom.

Hämnas eller håll käften.
Citera
2019-01-23, 07:00
Medlem
15GramAmfetaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddochluder
Okej! Undrade bara varför blåhattarna stormade tatuerarens lgh och bar ut en massa påsar därifrån i torsdags kväll vid tillslaget..
Hur vet du att det var Tatuerarens lägenhet?
Citera
2019-01-23, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15GramAmfetamina
Hur vet du att det var Tatuerarens lägenhet?

Jag har varit där flertalet gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in