2019-01-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddochluder
Tatueraren på smedstattoo hänger jävligt mycket med S.H är det möjligt att han varit med på detta🤔

Bör tilläggas att dem är i samma krets
Citera
2019-01-22, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Jag har hört helt annat ..... och att det klarnar mer om det är på det viset .

Någon som nämnts i tråden? 🧐
Citera
2019-01-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Undrar hur ett ”krig” mellan Borlänge och Uppsala skulle utfalla? Nu vet jag inte om det är rätt falanger, för att utlösa stridigheter. Inte än iaf. I Uppsala finns många galenpannor.

Jag bor i Uppsala och visst finns det galningar här. Men Borlänge är nig snäppet värre ändå tror jag! Känner rätt många därifrån som jag lärde känna under min fängelsetid och det är fan inga gullungar. Lite äldre grabbar men med ett enormt våldskapital som gjort saker som vanliga svenssons drömmer i sina mardrömmar. Är dock relativt säker på att det ej kommer bli nåt krig mellan dessa grupperingar! Kan låta ballt men det är så oerhört mycket på spel så jag tror man undviker detta så länge set går.
Citera
2019-01-22, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisnotyours
Jag bor i Uppsala och visst finns det galningar här. Men Borlänge är nig snäppet värre ändå tror jag! Känner rätt många därifrån som jag lärde känna under min fängelsetid och det är fan inga gullungar. Lite äldre grabbar men med ett enormt våldskapital som gjort saker som vanliga svenssons drömmer i sina mardrömmar. Är dock relativt säker på att det ej kommer bli nåt krig mellan dessa grupperingar! Kan låta ballt men det är så oerhört mycket på spel så jag tror man undviker detta så länge set går.

Har oxå svårt att tro att det blir något krig, skulle väl vara om nån 1% gruppering vill spänna upp sig lite, men som jag fattat så var ju BO1 inte fullvärdig på något sätt i någon gruppering, och BO2 är lite oklar vem det är? Och skulle det komma någon hämd så blir det väl på kåken om MGM blir dömd till det.
Citera
2019-01-22, 16:33
Medlem
Alltså ger man sig in i ett krig med just snubbar som x-team osv så är det ju inte bara dalarnas man bråkar med utan hela Sverige MINST. Vilket är minst 500 Pers i bara sverige och just den undergruppen. Så Uppsala mot alla underklubbar går aldrig bra. Tyvärr. Uppsala skulle bli utklassat och folk skulle trilla av pinn titt som tätt. Det blir bara inte så bra.
Citera
2019-01-22, 16:35
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Häktad i ärendet!

https://minfil.com/nfl7r5r8b6/Falu_20TR_20B_20234-19_20Aktbil_204_pdf

Tack för den infon
Citera
2019-01-22, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Tack för den infon

Kan ni skriva vem det är som är häktad ? Minfil funkar inte för mig.
Citera
2019-01-22, 16:39
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinterbil
Ja, jag läste frågan lite snabbt och slarvigt och fick förmed att det var FUPen som efterfrågades. Vilket jag sedan förklarade i inlägget efter.

Sen vill jag minnas att jag försökte svara på en fråga. Inte rätta som du påstår.

Jag är tacksam för alla förklaringen och försök till förklaringar då jag inte vet själv.

Att nån sen måste gå in och kalla en efterbliven. idiot och liknande tycker jag förklarar vilken nivå den personen befinner sig på.
Citera
2019-01-22, 16:41
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exfactor45
Kan ni skriva vem det är som är häktad ? Minfil funkar inte för mig.

Det är S*mmy H boendes i Norberg som det skrivits om tidigare i tråden
Citera
2019-01-22, 16:42
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Efternamn, Hyväoj*

* = a i både för och efternamn
Citera
2019-01-22, 16:48
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:

Det finns nog mycket galningar i Borlänge. Många är inflyttade från småbyar, vilket visar sig i det här fallet.
Offret från D-J=liten håla. MBO från Norberg=lite håla. Bor där vad han kommer från vet jag inte.
Kanske blir det fler från ?
Citera
2019-01-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Jag är tacksam för alla förklaringen och försök till förklaringar då jag inte vet själv.

Att nån sen måste gå in och kalla en efterbliven. idiot och liknande tycker jag förklarar vilken nivå den personen befinner sig på.
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in