2019-01-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Jag säger inte att det INTE är han men sitta ett antal år och 4 - 5 veckor efter muck dra pistolen och knäppa någon ?

Ja jisses..... 🙈 Kankse nåt som hänt redan innan den nu häktade åkte fast förra gången som låg till grund för mordet, eller nåt som hänt under tiden han suttit? Om det nu är han alltså.

Dåligt med info om nu häktade MGM här och överlag....?!?
Kanske för tråden fokuserat på Borlänge och Borlänge folk, inte rört sig så mycket omkring Norberg.... det är ju en pytteliten håla... alla där lär väl veta allt om allas öden å äventyr å personligs förhållanden osv. Men dom som har info om snubben kankse inte uppmärksammat intresset här.
Citera
2019-01-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Ja jisses..... 🙈 Kankse nåt som hänt redan innan den nu häktade åkte fast förra gången som låg till grund för mordet, eller nåt som hänt under tiden han suttit? Om det nu är han alltså.

Kanske för tråden fokuserat på Borlänge och Borlänge folk, inte rört sig så mycket omkring Norberg.... det är ju en pytteliten håla... alla där lär väl veta allt om allas öden å äventyr å personligs förhållanden osv. Men dom som har info om snubben kankse inte uppmärksammat intresset här.

Mja de va ju nån 1989 som hade all info, borde ju rimligtvis vara från trakterna då, hoppas h*n kan komma med något som kan tillföra tråden att leva vidare ☺️
Citera
2019-01-21, 23:41
Medlem
Mystiken tätnar . Jag får en känsla av att tatueraren har verkat i sitt yrke i Borlänge .

Jag kan dock ha fel
Citera
2019-01-21, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss

Vad vill ni veta?
Citera
2019-01-22, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018
Vad vill ni veta?
Allt du vet!
Citera
2019-01-22, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Mystiken tätnar . Jag får en känsla av att tatueraren har verkat i sitt yrke i Borlänge .

Jag kan dock ha fel

Känns som jag känner lika, en studio, som hette typ.. 22 eller nått? Fan nu minns jag inte alls namnet.. 🤔 Vill säga att den låg på bullermyren? Vettefan.
Citera
2019-01-22, 02:01
Medlem
Är de bara jag som tycker att de är konstigt att N*ma åkte till Thailand igår haha 😂
Citera
2019-01-22, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalaink
Är de bara jag som tycker att de är konstigt att N*ma åkte till Thailand igår haha 😂

Semester kanske, varför vore de konstigt? Har han ens något med detta att göra? Jqg tror han var påväg och skulle köpa serla var extrapris!
Citera
2019-01-22, 04:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leffewtf
Semester kanske, varför vore de konstigt? Har han ens något med detta att göra? Jqg tror han var påväg och skulle köpa serla var extrapris!

Jo, alla som inte jobbar tar semester lite då och då
Citera
2019-01-22, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffewtf

Kanske, kanske inte Va vet jag 🤷‍♂️
Citera
2019-01-22, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jo, alla som inte jobbar tar semester lite då och då

Haha ja precis!😅 Speciellt när man inte har ett jobb och precis har kommit ut för nån månad sen 🙄
Citera
2019-01-22, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisnotyours
Rätta nån är nåt man kan man göra om man har rätt själv!

Det har inte du!
DOMEN blir offentlig när tingsrätten avkunnat domen. Alltså INTE när åtalet väcks!
Ja, jag läste frågan lite snabbt och slarvigt och fick förmed att det var FUPen som efterfrågades. Vilket jag sedan förklarade i inlägget efter.

Sen vill jag minnas att jag försökte svara på en fråga. Inte rätta som du påstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in