2019-01-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Ok, tack. Dom båda killarna. Välkommen m.m om den ena är S H? Vem är den andra? Det är inte N*ma M

Den ena snubben är väl han som tatuerar själv. Den andra är S.H. Och sedan skriver N*ma kommentar ”välkommen 100%. Så man märker vems sida han står på
Citera
2019-01-21, 20:33
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Den ena snubben är väl han som tatuerar själv. Den andra är S.H. Och sedan skriver N*ma kommentar ”välkommen 100%. Så man märker vems sida han står på

Jag förstår.
Han törs inte annat, kanske
Citera
2019-01-21, 20:38
Medlem
Citat:
Jag förstår.
Han törs inte annat, kanske

Nä nu vågar han nog verkligen inget annat. Jag tycker inte synd OM dessa killar men tycker det är synd ATT det blev såhär för dem. De kanske inte ser det nu när de är 22-25 år gamla fulla av testo men det finns ingen framtid i sen kriminella gängvärlden. Ingen! Det väntar död, oro, ångest, stress. Utanförskap och sedan ångar alla sig när de närmar sig 40 är tatuerade i hela ansiktet och inte har en utbildning, alla polare har dött och sitter inne men då är det sent.
Citera
2019-01-21, 20:54
Medlem
Jag säger inte att det INTE är han men sitta ett antal år och 4 - 5 veckor efter muck dra pistolen och knäppa någon ?
Citera
2019-01-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Jag säger inte att det INTE är han men sitta ett antal år och 4 - 5 veckor efter muck dra pistolen och knäppa någon ?

Reagerade också på det. Märkligt beteende. Kände han sig tvingad att göra det?
Var han medlem i Xteam eller BMC eller inget av det? Undrar vilka de andra två med koppling till Bandidos de sökte efter
Citera
2019-01-21, 21:09
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Kanske tvingad att utföra för skuld eller nått ?
Annars kanske han fått skottet i skallen
Citera
2019-01-21, 21:19
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Är det nu domen kommer att finnas som allmän handling hos tingsrätten?
vilken dom?
Citera
2019-01-21, 21:21
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinterbil
Nej, domen blir offentlig när åtal väcks och rättegången startar. Är nog några månader dit, först ska allt utredas, förhör hållas, tekniska undersökningar göras. Fikas och äta bullar...
kommer ta ett tag.
dom innan rättegången är avslutad?
vafan.... kom igen...

så jävla efterblivna kan ni väl ändå inte vara..?
Citera
2019-01-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen

Kåkskadad, hade det gått längre tid och han varit ute ett tag hade det inte gått så här långt, skulle jag gissa.
Tror jag, alltså har ingen statistik på det. Alla blir lite skeva efter långvolta (iaf vad jag sett)

Det är flera år sen jag träffade dom så kan inte säga hur de är nu, men har det fortsatt som när vi var bekanta kan jag bara föreställa mig slutresultatet.

M*ns var reko mot mig men blev lite skev för ett par år sedan efter en behandling/volta och vi tappade kontakten efter det.

Det verkar som att polisen har locket på tajt med det här och när åklagaren är tyst så har folk utanför cirkeln jävligt begränsad information.
Såvida man inte var närvarande eller vän med dom och då kan man ju anta att de inte sitter här och berättar.

Är nyfiken på vad det här bottnar i.

Mvh
Citera
2019-01-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C12H16N2
Kåkskadad, hade det gått längre tid och han varit ute ett tag hade det inte gått så här långt, skulle jag gissa.
Tror jag, alltså har ingen statistik på det. Alla blir lite skeva efter långvolta (iaf vad jag sett)

Det är flera år sen jag träffade dom så kan inte säga hur de är nu, men har det fortsatt som när vi var bekanta kan jag bara föreställa mig slutresultatet.

M*ns var reko mot mig men blev lite skev för ett par år sedan efter en behandling/volta och vi tappade kontakten efter det.

Det verkar som att polisen har locket på tajt med det här och när åklagaren är tyst så har folk utanför cirkeln jävligt begränsad information.
Såvida man inte var närvarande eller vän med dom och då kan man ju anta att de inte sitter här och berättar.

Är nyfiken på vad det här bottnar i.

Mvh

Det skriker lite i min skalle VARFÖR dom gjort detta, är fan helt hooked. Liksom varför på en öppengata?! hur hårt kan en 24 åring lyckas beblanda sig i något så grovt att han får en kula i skallen?? Sjukt nyfiken är jag haha
Citera
2019-01-21, 21:52
Medlem
Har jäkligt svårt att se M.B som en del i detta.
BO1 var som familj för honom nästan mer är familj..
Ingen har sett av honom sen han släpptes.. ingen som undrar varför?
Han släpps samma dag som BLÅ lyser tre medlemmar ur BMC.
Vad jag har hört så greps MB i BO1 lägenhet vid husrannsakan men kan inte säga att det är 100% men nära.
Mvh
Citera
2019-01-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escen
Det skriker lite i min skalle VARFÖR dom gjort detta, är fan helt hooked. Liksom varför på en öppengata?! hur hårt kan en 24 åring lyckas beblanda sig i något så grovt att han får en kula i skallen?? Sjukt nyfiken är jag haha

Ja det känns rätt osvenskt om du hänger med på hur jag menar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in