2019-01-21, 02:12
Medlem
Farfarsfars avatar
För er som snackar om hygien och annat bögigt kan jag genom eget yrkesliv tala om för er att Donken är betydligt renare än restauranger i övrigt. Snuskigaste krogarna är givetvis turkhaken, Stureplanshaken ligger inte långt därefter. Många av dem har råttor.
2019-01-21, 02:12
Medlem
Låter ni burgarna stå länge ibland när ingen köpt dem?
2019-01-21, 02:15
Medlem
Hej två frågor , Vilka kunder avskyr du mest?
Har inte varit på donken på 8 år. Har det blivit bättre? Typ råvaror?
2019-01-21, 02:17
Medlem
Hur ofta äter du donken mat?
2019-01-21, 02:18
Bannlyst
Även folk och föräldrar specifikt som förväntar sig Toys R us /BR-leksaker nivå på Happy Meal leksakerna, komigen, stoppa dem där mini-morötterna i munnen och sluta gnäll om leksakerna där i var så bra skulle priset vara bra mycket bättre än vad som betalades vid kassan för den sunkiga happy mealen hahaha detta var fan kul ändå när folk kunde klaga på olika saker kring leksakerna

'' varför är leksaken rosa jag har en son! '' man ba okej
2019-01-21, 02:18
Medlem
Flashshits avatar
Har du ätit mycket av er egen mat och blivit "pluffsig" av det?
Typ "Don´t get high on your own supply"...
Vad hade du för kroppstyp när du började på jobbet? Smal/normal/tjock/vältränad?
Har den ändrats?
Hur har din inställning till mat förändrats sedan du började på McDonalds?
2019-01-21, 02:25
Medlem
Har du tappat mat eller dricka i golvet någon gång?
2019-01-21, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Låter ni burgarna stå länge ibland när ingen köpt dem?

Absolut gör vi det. Vi har så kallade tidskort som vi ska lägga efter burgarna när dem är gjorda så vi vet när vi ska slänga dem. Men ibland kan vi strunta i det och då vet vi inte alltid när de har "blivit gamla". men oftast kan vi känna "nu har de legat ett tag, jag slänger dem nu". eller så kollar vi på hur burgaren ser ut eller ifall t.ex cheesen är "hårda" då kastar vi dem oxå. Vissa är ju sådana som slänger direkt när de är gamla, men de flesta brukar vänta lite tid till
2019-01-21, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haistavittu
Hej två frågor , Vilka kunder avskyr du mest?
Har inte varit på donken på 8 år. Har det blivit bättre? Typ råvaror?

Antingen jobbiga utländska ungdomar som bara sitter och skitar ner och inte köper något. eller kunder som utan aledning är sura och otrevliga mot oss i kassan.

Sedan de värsta är ju när jag upprepar vad en kund har beställt till kunden innan de betalar, så det inte blir något fel. Då säger de "okej" och så betalr dem. sedan så har de mage att klaga på MIG för att t.ex hot wings inte var med i beställningen.
2019-01-21, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Hur ofta äter du donken mat?

ganska ofta, brukar bli några nuggets, någon cheese eller något lätt efter ett pass och jag inte har med mig matlåda eller inte hunnit äta innan. sedan när vi stänger så brukar vi äta det som blir över, även fast vi inte får det
2019-01-21, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cranved
Även folk och föräldrar specifikt som förväntar sig Toys R us /BR-leksaker nivå på Happy Meal leksakerna, komigen, stoppa dem där mini-morötterna i munnen och sluta gnäll om leksakerna där i var så bra skulle priset vara bra mycket bättre än vad som betalades vid kassan för den sunkiga happy mealen hahaha detta var fan kul ändå när folk kunde klaga på olika saker kring leksakerna

'' varför är leksaken rosa jag har en son! '' man ba okej
omg ja!! eller kan du ge mig en blå, jag har ju en pojke. och så har vi t.ex bara rosa och så blir de förbannade på mig! man ba gå och köp en maxbox eller nått annat ist då!
2019-01-21, 02:36
Medlem
ReiseReises avatar
Detta blev snabbt en populär tråd. Bra jobbat av TS

Ett par frågor som du snabbt kan svara på:

1. Hur gammal är eran äldsta medarbetare på donken (som jobbar ute på "golvet")?

2. Hur länge har den som jobbat där längst varit där?

3. Vad är det värsta misstaget du har gjort / Någon du känner har gjort?

4. Vad är det värsta som har hänt dig / värsta kunden har gjort eller uppfört sig?

5. Kommer du ihåg arbetsintervjun, vad sa de om jobbet och vad ville de veta av dig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in