Citat:
Ursprungligen postat av
Fagro
Du måste inse sanningen KJ var inte gärningsmannen för VB, du försöker med desperata påståenden få honom till gärningsmannen men du kör fast hela tiden.
Dina påståenden blir rent komiska vill jag påstå.
Det har påståtts och som han blev dömd för att ha transporterat kroppsdelarna till Gula huset och terrängen intill.
Men det finns ingen förklaring på vilket sätt han tog exempelvis torson till fyndplatsen.
Från bilvägen är det 160 meter, på vilket sätt skedde transporten från bilvägen till fyndplatsen ?
Jag påstår att det var omöjligt för KJ att ta den till fyndplatsen, däremot för två personer var det inga problem, som inte var misstänkta och under spaning.
När det gäller KJ togs hans kläder i beslag och kontrollerades för liklukt som inte fanns i hans kläder.
Sluta projicera. Jag sitter nöjd i båten, med KJ fälld i dubbla domstolar. Är det någon som är desperat är det
du. Du som tvingas fantisera fram asylsökande mördarkommandon och plocka/förkasta/extrapolera fakta för att få dessa stollerier att gå ihop. Till vilken nytta kan man undra, eftersom du talar för döva öron här. Ingen tar dina teorier på allvar, Fagro.
Ingen.
Vad gäller kroppen vet vi vad du tycker. Det har framgått, efter att du skrivit ett hundratal inlägg där du tjatar om saken. Men återigen: ditt tyckande leder ingen vart.
KJ kan mycket väl ha kånkat 33 kg 160 meter. Vi pratar om en snubbe som tillbringar fritiden med att springa runt och leka krig, inte Stephen Hawkins.
Dessutom: han kan ha kört upp en bit på traktorvägen, och besparat sig 125 meters kånkande. Ja, vi vet: enligt Fagro-logik är det
omöjligt, men begagnar man sig av den logik som resten av världen använder är det möjligt. Och nä: polisen säger
inte att inga bilar kört på traktorvägen nyligen. Dom säger att 4-hjulingar och personbilar kört där, men att däckspåren är fragmentariska och omöjliga att analysera.
Kläderna och spaningen har vi redan avhandlat. Dina asylsökande mördarkommando-Mållgans också. Cred till din målande bild av två afghaner som kånkar genom skogen med en vagga mellan sig dock. Du är tröttsam men du har dina stunder av (ofrivillig) komik. Den asiatiska vildhunden är ett annat exempel på det.