Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Älskling, nu blev du känslomässig...
Sexköp sker ganska sällan för egen del,
däremot argumenterar jag för en avkriminalisering, eftersom sexköpslagen sannolikt är den värsta och mest totalitära lagen i lagboken.
Stumpan, jag tjänar minst 2-3 gånger så mycket som du. Varför ska jag käka på McDonalds när jag kan äta på fin restaurang? Rent sexuellt alltså.
Har du hört talas om upplevelseindustrin? Sexköp är en del av denna. En del hoppar fallskärm, andra knullar 10-poängare närhelst de önskar. 
Det intressanta här är att du tror att du på något sätt förolämpar mig när du anspelar på att jag skulle vara känslomässig. Som att det skulle vara någonting negativt att man är i kontakt med sina känslor. Tycker det är väldigt märkligt att använda det som nån sorts universell förlämpning som det görs här på forumet. Nog om det.
Att du argumenterar för en avkriminalisering ha inte undgått nån. Hur den argumentationen sedan står sig är en annan femma. Om du inte hade en så uppenbart svinig inställning till kvinnor överlag så hade man kanske kunnat ta dina argument på lite större allvar.
Att du tjänar mer än mig rör mig inte heller i ryggen. Pengar upp till en viss nivå är betydelsefullt, sedan spelar det mindre roll. Jag värdesätter annat i livet, bland annat ett rikt känsloliv, apropå ovanstående kommentar.
Håll du till godo med "upplevelseindustrin" oavsett vad du nu väljer att nyttja i den. Tomheten efteråt /självföraktet av att betala någon för att ha sex med mig hade jag inte lagt mina pengar på även om jag hade haft ett enormt överflöd.