2019-01-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Jag undrar också: EnGodTanke du skriver "Barnens basebollträ, som alltid står innanför
dörren, men nu är borta. Finns inte, men är ett bevis i sig att det är borta. (OBS bara
ett exempel)."

Du vet att detta basebollträ som brukar stå innanför dörren är borta, hur vet du att det
är borta? Huset är väl avspärrat fortfarande så du, eller någon annan, kan väl inte ha
tittat in och konstaterat att det inte längre är på plats?
Detta skrevs 13 juni 2018.

Letade efter EGT inlägg men det är borttaget. Det är intressant med teorierna du har, EGT, när man nu vet att hon antagligen dog av kraftigt våld mot kroppen. Jag undrar om det verkligen bara är teorier eller försöker du berätta något?
Senast redigerad av Medimera 2019-01-17 kl. 21:11.
Citera
2019-01-17, 21:11
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
Letade efter EGT inlägg men det är borttaget. Det är intressant med teorierna du har, EGT, när man nu vet att hon antagligen dog av kraftigt våld mot kroppen. Jag undrar om det verkligen bara är teorier eller försöker du berätta något?

Nej, det är inte borta:

https://www.flashback.org/p64323923#p64323923
Citera
2019-01-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nej, det är inte borta:

https://www.flashback.org/p64323923#p64323923

Tack. Där var det.
Ett märkligt detaljerat exempel som EGT tar upp.
Citera
2019-01-17, 21:23
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Vad menade du här med att bilen skulle vara känd? Vem tänkte du dig att det var?
Du slarvade att ta med när det nu helt irrelevanta inlägget som var mitt första inlägg postades. 2018-05-20, 11:39
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-01-17 kl. 21:28.
Citera
2019-01-17, 21:25
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Du slarvade att ta med när det nu irrelevanta inlägget postades. 2018-05-20, 11:39

jag slarvade inte.. jag trodde det skulle komma med automatiskt - det gjorde det inte.

Jag undrar ändå vem du i början där misstänkte.
Citera
2019-01-17, 21:31
Medlem
landbandys avatar
Angående Snor-Johans spekulation om hur mordet gick till . Varför beskriver han bilen som igenkännbar ? Då vet vi ju alla vems bil det gäller . Och då sätter ju den spekulationen ; SD i ett illa läge //

-Det som känns lite udda är just där Snor-Johan skriver att polisen kände till bilen ??

-Det gjorde de väl inte ?

-Inte förrän EFTER mordet !

-Okej att grannarna visste att LW och SD brukade åka runt och geocacha i just den bilen , men det är det ju inget illa med .

-Så att den var känd ; Bilen ...? Undrar man ju faktiskt lite över ? Känd där i stunden , då Lena mördades ? Förklaring på det ?

-Menar Snor-Johan att den var redan igenkänd utav grannar , och nu när bilen skulle ingå i ett bortförande utav mördad Lena , så var det ingen bra ide' .

-Därav blev Lena buren till plank och snabbt sen iväg med bilen ?

-??

-Usch ,orkar inte med det här fallet längre , verkar inte som någon förövare kommer ertappas ,och Lena kommer aldrig tillbaka ,så det suger verkligen , det som hänt .....
Senast redigerad av landbandy 2019-01-17 kl. 22:19.
Citera
2019-01-18, 03:14
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Är det inte dags för dig att ta ansvar för vad du skriver och inte gömma dig i bakom "dom flesta" när frågan avser dig själv ?

Man kan inte att opåtalat sida upp och sida ner driva att det "förmodligen är Stef*n Da*vidsson som utfört mordet på Lena Wesström med med oreparerbara konsekvenser för hans fru och barn.

Om du påstår att du har insikt i att MGM förmodligen är den skyldiga på mordet på Lena Wesström så får krävs det också att du svarar på frågan vad du grundar det på?

Du skriver i ditt första stycke att du vet att MGM och familj (väl?) absolut tar skada av skriverierna här?
Men det ursäktas att skriva illa om MGM om man tror MGM vara skyldig till mordet?

Inte tillåts man skriva mer illa om en person beroende av hur misstänkt man själv bedömer personen vara?
Att det inte finns legitima syndabockar bland brottslingar är det som skiljer oss åt.

Så vi ska ta hänsyn till SDs familj men det är OK att han
exponerar dem hur mycket som helst på sociala medier
trots att han är MGM?
Han behöver inte ta någon hänsyn till sin familj och försöka
skydda dem så mycket som möjligt?
Det är viktigare att han får uppmärksamhet och blir sedd
och bekräftad?
Citera
2019-01-18, 03:17
Medlem
gloriouslifes avatar
Den här bilden skulle kunna ses som ett hot mot HD:
https://img.geocaching.com/cache/log/large/b1db1309-99b2-4b46-b31e-4978b1193134.jpg
Citera
2019-01-18, 03:25
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Jo, jag slogs av den tanken men en poäng med mitt inlägg är väl kanske att understryka just att det kan vara en rätt dålig idé att företa sig ett sådant företag. En annan tanke är att tråden kanske även bör vara försiktig med att direkt döma ut alla som umgås med MGM då vi inte har den blekaste aning om varför de gör detta och på vilka grunder. Jag spekulerar bara ska tilläggas.

Finns det ingen som kan varna den unga kvinnan
KarolineSB?
Den 30 December 2018 var hon ute och cachade själv
med SD och HD.
Båda två kan ju faktiskt vara inblandade i mordet på LW.
Citera
2019-01-18, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Den här bilden skulle kunna ses som ett hot mot HD:
https://img.geocaching.com/cache/log/large/b1db1309-99b2-4b46-b31e-4978b1193134.jpg

Hm, hur tänker du då?

Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Finns det ingen som kan varna den unga kvinnan
KarolineSB?
Den 30 December 2018 var hon ute och cachade själv
med SD och HD.
Båda två kan ju faktiskt vara inblandade i mordet på LW.

Även om dom har mördat LW tillsammans så finns det väl ingenting
direkt som tyder på att dom har ambitionen och avancera till seriemördare.
Dom framstår ju inte som rabiata galningar precis.
Citera
2019-01-18, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Dom framstår ju inte som rabiata galningar precis.
Vet inte om jag håller med dig här.
Citera
2019-01-18, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Vet inte om jag håller med dig här.

Är inte det att ta i lite, åtminstone
lite grann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera