Citat:
Ursprungligen postat av
Sugar-Daddy
Men angående merkene på armene på den kidnappede, det er populært i Norge å gå på tur både sommer som vinter med skistaver og stroppene på skistavene kan være forklaringen.
Jeg tror ikke det. Ingen stropper eller bånd vil legge seg nøyaktig på tvers av håndleddet.
Om jeg skulle gjette ut fra bildene, og se bort fra at merkene stammer fra at hun har vært bundet, ville jeg tippe at en lett allergisk reaksjon etter tape eller plaster kunne gi lignende merker.
Om det er en reell kidnapping, har GM tabbet seg ut med å kreve løsepenger i Monero, ett krav det er umulig å innfri. GM har i så fall hatt anledning til å kreve penger på nytt, i en annen form, etterpå. Men det ser ikke ut som GM er interessert i å kreve løsepenger.
Hvis det er hevn mot TH som er motivet, så kan et umulig løsepengekrav vært satt frem med forsett, fordi alle vil forstå at etter som tiden går, vil TH bli mer og mer mistenkt for å ha iscenesatt det hele selv, for å bli kvitt sin egen kone.
En annen innfallsvinkel er at AEH ikke har sett noen annen mulighet til å komme seg vekk fra TH, enn å iscenesette sin egen kidnapping og så håpe at TH skal tro at hun er død. Og at de 9 mill euro var tenkt som hennes "pensjon" for resten av livet. AEH kan ha hatt hjelp til å gjennomføre dette. Men, tungvint måte å fikse en skilsmisse på. Og en slik variant høres like utrolig ut som andre teorier.
Noe skjedde 31. oktober, AEH forsvant under ukjente omstendigheter. Hvordan og hvorfor og hvem som har gjort hva, er helt åpent.