Citat:
Ursprungligen postat av
rappytt
Hur gammal är "pianofröken"?
Varför vill du veta min ålder? Inget viktigt.
Jag läste lite av olika ME anhängares kommentarer om mig. Helt okej😊. Jag menar inte dig Rapytt.
Synd bara att vissa utnyttjar denna tråd för sina syften. Oftast ME. Några anklagar mig ständigt för diverse saker. Jag tål mycket. Inget problem för jag vet att många här har sina bestämda syften. Dom bry sig inte om Agnes och Moa. Deras liv som aldrig blev ett liv.
Varför får jag inte berätta vad jag upplevde med familjen. En familj som jag har haft kontakt med sen länge . Varför får jag inte berätta vad jag såg hos Oskar? Varför blir några så stödda? Till dom som tror att jag skvallrade med min elev Moa. Nej det gjorde jag inte. Hade jag ägnat mig åt skvaller med en elev så hade Oskar och Hanna inte kört Moa till mig. Skulle ni göra det? Skulle Oskar som har ett företag om ” Utbildning ” komma till mig med sitt barn?
Nej jag lärde Moa att spela piano. Och hon kunde spela vackert. Min mening var att Moa skulle få en kompis i piano. Inget annat. Piano är en kompis för livet.
Sen självfallet berättade Moa saker och ting för mig medan en av föräldrarna satt med.
Jag lovar Ni som tror att jag lekte psykolog : det gjorde jag inte. Men man kunde inte undvika se Oskars försämring. Jag trodde det var cancer.