2019-01-13, 07:56
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frukt1
Om man lägger Byxormen neråt när man lägger sig och sedan får känsla så blir det jobbigt.
Vore det inte enklare att lägga den uppåt för att slippa att det gör jävligt ont. Om massösen vet vad hon gör så pekar den uppåt innan vändningen kommer. Jag röstar för att lägga den uppåt när man lägger sig, detta för att slippa smärta eller en justering under massagen när ormen börjar slingra sig...
Vi måste inte vara eniga och göra lika allesammans. Man gör som man vill. :-)
Men, jag gör som du föreslår för att inte bryta den när den växer. :-)
Citera
2019-01-13, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Vi måste inte vara eniga och göra lika allesammans. Man gör som man vill. :-)
Men, jag gör som du föreslår för att inte bryta den när den växer. :-)
Samma här. Har en grym fjong som skulle gräva hål i madrassen om jag lägger den neråt från början:-)
Citera
2019-01-13, 09:59
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Om man lägger Byxormen neråt när man lägger sig och sedan får känsla så blir det jobbigt.
Vore det inte enklare att lägga den uppåt för att slippa att det gör jävligt ont. Om massösen vet vad hon gör så pekar den uppåt innan vändningen kommer. Jag röstar för att lägga den uppåt när man lägger sig, detta för att slippa smärta eller en justering under massagen när ormen börjar slingra sig...
Ja rakt uppåt mot naveln låter logiskt, har märkt att om jag har den åt sidan så blir den klämd med stånd som följd. När den sticker utanför så har det hänt att hon snuddat Ollat med naglarna och det är faan inte skönt.
Citera
2019-01-14, 17:13
Medlem
Finns det några kvällsöppna salonger kring city i Stockholm? Har googlat men de jag hittat stänger 20:00, hade varit skönt med lite massage efter en lång bussresa men kommer dit först efter 20:30 ca..
Citera
2019-01-14, 20:58
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murof.Kcabhsalf
Finns det några kvällsöppna salonger kring city i Stockholm? Har googlat men de jag hittat stänger 20:00, hade varit skönt med lite massage efter en lång bussresa men kommer dit först efter 20:30 ca..
Vid stadsgårdskajen, öppet till 2300
Citera
2019-01-15, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vid stadsgårdskajen, öppet till 2300

Till kl 23 är ju helt perfekt, tack för tipset. Stället ger ett hyfsat seriöst intryck?
Citera
2019-01-15, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murof.Kcabhsalf
Till kl 23 är ju helt perfekt, tack för tipset. Stället ger ett hyfsat seriöst intryck?
Har inte fått så goda recentioner
Citera
2019-01-15, 07:35
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
Har inte fått så goda recentioner
Dessa ska du nog inte ta så bokstavligt
Citera
2019-01-15, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Dessa ska du nog inte ta så bokstavligt

kanske värt att prova då
Citera
2019-01-15, 20:03
Medlem
Det låter inte alls skönt. Så ska män inte behöva ha det. Det skulle vara som i den här filmen. Det hade varit mycket läckrare. Titta från när tiden är 33 minuter. En tjej masserar och en annan tjej kommer in och lägger sig på en bänk under massagebänken och ger mannen avsugning. Massagebänken har hål som ståndet kan få rum i och tjejen har sin mun på andra sidan. Det är ingen porr i filmen. Man ser bara upplägget. Sen blir det lite slagsmål i filmen. Det är en Hong Kong film. Men bara så ni fattar hur det borde vara. Hade det varit så i Sverige hade jag också gått på thaimassage.

https://ok.ru/video/39486491344

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Samma här. Har en grym fjong som skulle gräva hål i madrassen om jag lägger den neråt från början:-)

Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Ja rakt uppåt mot naveln låter logiskt, har märkt att om jag har den åt sidan så blir den klämd med stånd som följd. När den sticker utanför så har det hänt att hon snuddat Ollat med naglarna och det är faan inte skönt.
Citera
2019-01-15, 20:17
Medlem
Har ni träffat på någon thaitjej på salongerna i Sverige som har fått en fontänorgasm?

Hade varit en häftig erfarenhet.

Tjejer som haft det riktigt skönt har jag varit med om men aldrig men en fontänorgasm.
Citera
2019-01-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har ni träffat på någon thaitjej på salongerna i Sverige som har fått en fontänorgasm?

Hade varit en häftig erfarenhet.

Tjejer som haft det riktigt skönt har jag varit med om men aldrig men en fontänorgasm.

Inte i en en salong, men en salongstjej utanför salongen. Inte häftigt alls. Redan innan var det för mycket vätska för att vara bra. När hon rider och den rinner över pungen och anus är ingen höjdare. Friktionen minskar ju dessutom.

Grejen med fontäner är det någon slags nyhetens behag över. En fontän, för de tjejer som är kapabla, är inte ett större bevis över din manlighet eller kunskap att tillfredsställa en kvinna än en normal orgasm för en kvinna som inte har det i sig att spruta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in