Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Hon menar ju tydligt på att hon är lycklig i sitt sexsäljande, hon verkar inte ha en lika repressiv och depressiv syn på manlig sexualitet som du och dina vänner. Varför vore det fel av en man att knulla Asa för pengar?
Är hon från ex. Makedonien, ägs hon av något jävla öststatssyndikat, hon jobbar väl inte på gatan/bordell i tex.Tyskland? Säljs hon mellan bordellerna i Europa, i Turkiet? Lever hon på existensminimum?
Asa hade kunnat välja annat, men hon gillar att knulla, låt henne.
Det finns många sexslavar inom porrfilmsbranschen också. Det var därför som jag upptäckte Hentai, jag ville inte stödja den andra skiten.
Jag skrev för längesen att om folk knullar för sitt höga nöjes skull, med eller utan betalning så är inte det problemet, iallafall inte för mig.
Hur har du fått för dig att jag tycker att manlig sexualitet är depressiv?
Denna diskussionen handlar inte om män och deras sexualitet.
Detta handlar om slaveri, parasiterandet på andra samhällen (andra länder), på andras kroppar, på andras misär, bidraget till kriminalitet och korruption, nedbrytningen av medkänsla och ansvarskänsla.
Men du är ju så jävla självupptagen så den dagen du inser att jorden inte kretsar kring dig och andra män kommer du att krypa ihop i fosterställning och svälta dig till döds. Stackare.