Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-29, 09:59
  #229
Medlem
Ja det var inget speciellt direkt, bättre än typ Phils burger men sämre än ställen som Flippin. Är ju ingen gigantisk skillnad mellan alla dessa men det är skillnad, går hellre till Flippin då.

Jureskogs är ju iaf bättre än den horribla burgaren han gjorde reklam för på McDonalds iaf.
Citera
2018-09-30, 00:56
  #230
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
De här skåningarna testar Jureskogs:
https://www.youtube.com/watch?v=MnkRtIybi78

Jureskogsdelen börjar 13:21 in i klippet.
Sprang han ut och spydde vid 15.20? :-)
Citera
2019-01-05, 14:00
  #231
Medlem
Någon som vet hur det går med expanderingen? I mars 2018 öppnade första restaurangen, i oktober öppnade den andra. Båda finns i Stockholm. Det var tydligen tänkt att fyra stycken skulle öppna förra året, men det blev "bara" två. I alla fall enligt en artikel ifrån maj förra året, där Jureskog själv sa att det fanns planer på att öppna ytterligare 3 st under året. Under 2019 är målet tydligen att öppna fem restauranger.
Citera
2019-01-05, 15:28
  #232
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Någon som vet hur det går med expanderingen? I mars 2018 öppnade första restaurangen, i oktober öppnade den andra. Båda finns i Stockholm. Det var tydligen tänkt att fyra stycken skulle öppna förra året, men det blev "bara" två. I alla fall enligt en artikel ifrån maj förra året, där Jureskog själv sa att det fanns planer på att öppna ytterligare 3 st under året. Under 2019 är målet tydligen att öppna fem restauranger.

Jag tror att en stor del till att Jureskogs expansion har avstannat är att en konkurrerande kedja expanderar agressivt på exakt den marknaden som Jureskogs ville åt. Kedjan har 12 restauranger idag, och kommer öppna ungefär lika många till under 2019 på mindre och större orter över hela landet.
Citera
2019-01-06, 14:23
  #233
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Jag tror att en stor del till att Jureskogs expansion har avstannat är att en konkurrerande kedja expanderar agressivt på exakt den marknaden som Jureskogs ville åt. Kedjan har 12 restauranger idag, och kommer öppna ungefär lika många till under 2019 på mindre och större orter över hela landet.

Vilken kedja? Phils?
Citera
2019-01-06, 14:47
  #234
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vilken kedja? Phils?

Bastard Burgers
Citera
2019-01-11, 12:54
  #235
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Jag tror att en stor del till att Jureskogs expansion har avstannat är att en konkurrerande kedja expanderar agressivt på exakt den marknaden som Jureskogs ville åt. Kedjan har 12 restauranger idag, och kommer öppna ungefär lika många till under 2019 på mindre och större orter över hela landet.


Men. Är burgarhypen inte på väg att lägga sig då den sen en tid har planat ut?
Att det alltid kommer finnas burgarställen är självklart men att idag, 2019 starta landsomfattande kedjor känns tungrott....
Även för en Jureskog.

´
Citera
2019-01-14, 19:56
  #236
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Var till Johans hak nu i helgen, kändes lite som att man var på läger. Spartansk lokal, campingbänkar.

+till johan för:

1. Ingen skränig musik i högtalare.
2. Bra kvalite på köttet.
3. Kryddningen.

- för johan:

1. Bara 2 toaletter. Inte handikapp. KÖ. Fast det inte var fullsatt ens.
2. tyckte min köttbit var bränd
3. Många olika vinsorter... Vem dricker vin till burgare....
4. skralt öl-utbud
5. Johan verkar ha mycket personal, för mycket, stod o fjompade med varandra.
Citera
2019-01-15, 01:13
  #237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
tyckte min köttbit var bränd

Klagade du på hamburgaren i så fall? Fick du en ny hamburgare som var bättre, eller annan kompensation?
Citera
2019-06-29, 20:26
  #238
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Igår öppnade hans tredje restaurang i Lund. Hans första utanför Stockholm.

http://www.lokaltidningen.se/2019-06...OiiZwpr-Gjpxs0

Två nya restauranger i Mjölby och Linköping står på tur. Ska helt klart prova Jureskogs nästa gång jag åker till Lund.
Citera
2019-06-29, 21:09
  #239
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Igår öppnade hans tredje restaurang i Lund. Hans första utanför Stockholm.

http://www.lokaltidningen.se/2019-06...OiiZwpr-Gjpxs0

Två nya restauranger i Mjölby och Linköping står på tur. Ska helt klart prova Jureskogs nästa gång jag åker till Lund.

Kul!
Synd att kvaliteten haltar bara.
Fem restauranger är inte mycket att skryta med när konkurrensen är som den är.
Citera
2019-06-29, 21:18
  #240
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Var till Johans hak nu i helgen, kändes lite som att man var på läger. Spartansk lokal, campingbänkar.
- för johan:

1. Bara 2 toaletter. Inte handikapp. KÖ. Fast det inte var fullsatt ens.
.
Skumt. Man kan undra varför det är kö till 2 toaletter utan att stället är fullsatt...akut diarré? 😬
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback