2019-01-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dax85
Vill bara utfärda en varning för de rosa hjärtan som mest verkar florera i Skåne, köpte dessa i fredags, skulle köpa blå barca men min kran fick förhinder och fick vända mig på annat håll, var skeptisk till dessa knapparna redan från början men som knarkarjäveln jag är kunde jag inte stila mig och bara väntat till nästa dag och köpt det jag skulle från början.
Vet inte hur dina hjärtan såg ut men mina röda hjärtan tog ganska nyss slut. Jag hade 50 st som jag delade med en som tar lite mindre än mig och dessa 50st togs inte på ett smart sätt.. Vi kanske är lika dumma i huvudet så att säga.. För att ta ett exempel så intogs 5 st utav dessa på en kväll och senare på natten mådde jag väldigt konstigt, vilket inte alls är konstigt.
Utöver detta så funkade de bra för oss men började i stort sett alltid med en och en halv, två och i slutet ibland 2 och en halv.
Jag bifogar en länk från ecstasydata där dom i stort sett identiska ut.
https://www.ecstasydata.org/view.php?id=4305&mobile=1
Avstå helst från att kommentera hur jävla slut i huvudet man är då jag redan är medveten!
Citera
2019-01-09, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stylishh
Vet inte hur dina hjärtan såg ut men mina röda hjärtan tog ganska nyss slut. Jag hade 50 st som jag delade med en som tar lite mindre än mig och dessa 50st togs inte på ett smart sätt.. Vi kanske är lika dumma i huvudet så att säga.. För att ta ett exempel så intogs 5 st utav dessa på en kväll och senare på natten mådde jag väldigt konstigt, vilket inte alls är konstigt.
Utöver detta så funkade de bra för oss men började i stort sett alltid med en och en halv, två och i slutet ibland 2 och en halv.
Jag bifogar en länk från ecstasydata där dom i stort sett identiska ut.
https://www.ecstasydata.org/view.php?id=4305&mobile=1
Avstå helst från att kommentera hur jävla slut i huvudet man är då jag redan är medveten!
Låter dyrt
Citera
2019-01-09, 22:41
Medlem
Rekommenderar ljusrosa Flugel.
Citera
2019-01-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lardoniak
Låter dyrt
Mer bulk = mycket billigare per knapp.
Citera
2019-01-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stylishh
Mer bulk = mycket billigare per knapp.
Ja självklart men 50 knappar är inte så himla billigt, dyrt om man käkar upp dom så snabbt
Citera
2019-01-11, 18:23
Medlem
Läste tidigare i tråden att det pratats om gröna punisher då i gbgtrakterna (detta för ett tag sedan)! Det var ety väldigt tag sen jag tog E utan varit mest Molly men nu är de 3/4 månader så vill poppa nu till helgen! Har nu Blivit erbjuden ett par gröna punisher som är i formen av en diamant med logan på mitten! Någon som testat dessa nyligen eller känner igen dessa? Är i Jönköping vilket inte är jätte långt ifrån Gbg!

Må bäst vänner!
Citera
2019-01-12, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonschissle
Läste tidigare i tråden att det pratats om gröna punisher då i gbgtrakterna (detta för ett tag sedan)! Det var ety väldigt tag sen jag tog E utan varit mest Molly men nu är de 3/4 månader så vill poppa nu till helgen! Har nu Blivit erbjuden ett par gröna punisher som är i formen av en diamant med logan på mitten! Någon som testat dessa nyligen eller känner igen dessa? Är i Jönköping vilket inte är jätte långt ifrån Gbg!

Må bäst vänner!

Har tagit typ limegröna/neongula punisher i gbg vid iaf 3 tillfällen. Dock inköpta för ca 8 månader sedan.
Men om det mot förmodan skulle vara samma batch så är dessa riktigt bra.
Riktigt starka, så kanske inte börja med en hel om du inte är van.

Stay safe.
Citera
2019-01-12, 14:32
Medlem
Någon som testat rosa jordgubbar? Kranen fått in dessa nu
Citera
2019-01-13, 16:37
Medlem
Någon som testat Röda och blå laugh now, cry later knappar?
Citera
2019-01-13, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akklari1
Någon som testat Röda och blå laugh now, cry later knappar?
Yes, dom jag testade var det rejält tryck i. Detta var nyligen så kan mycket väl vara samma batch.
Citera
2019-01-14, 15:13
Medlem
leffpings avatar
Blåa FC barcelona och rosa fidget spinners, DM. Någon som provat dessa nyligen?

Såg några svar angående barcelona, verkar bra!
Citera
2019-01-15, 23:54
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lardoniak
Yes, dom jag testade var det rejält tryck i. Detta var nyligen så kan mycket väl vara samma batch.

Later ju lovande Tog du en eller fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in