2019-01-13, 15:43
Medlem
Har du Nikitanikita någon information kring hur Joel hanterar detta? Är paret fortfarande avstängda ifrån Umeflyers eller tänker de spela i cupen? Är Joel nervös inför rättegången? Kommer Terese bli arg på honom om han säger att Terese hotade honom?
2019-01-13, 15:57
Medlem
Nikitanikita, jag sitter bredvid Terese just nu och har visat henne allt du har skrivit i den här tråden. Terese bekräftar att allt du skriver är lögn. Hon och jag har blivit riktiga sanvänner, och hon har erkänt för mig att hon har gjort allt hon anklagas för. Jag kommer vittna om det i rättegången.
2019-01-13, 15:59
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Så Therese har både hjärtsvikt och lider av inkontinens?

nikitanikita, du som känner T, kan du be henne svara på dessa frågor?

Hur känner T inför ett kommande fängelsestraff/inläggning på psyk?

Hur kan T fortfarande hävda att hon är oskyldig när hon har blivit dömd i domstol? Polisen har ju klart och tydligt utrett att detta INTE är någon annans verk, utan det är bevisat att det är T som är den skyldige?

Jimmys telefon är bevisligen inte hackad, och alla har i förhör uppgett att de inte tror att det är Jimmy som har skrivit alla dessa sms/mejl, utan alla uppger att det måste vara T, vad är T:s försvar inför detta?

Hur kan T har gått tillbaka till en person som "har våldtagit henne så grovt att hon lider av inkontinens och måste gå på toa var 5 minut" och dessutom har utnyttjat ett av barnen sexuellt?
(Nu är ju detta inte sant, men jag vill gärna höra T:s förklaring på detta)

Inser inte T att detta verkligen inte hjälper henne att få tillbaka sina barn?
Att allt som T gör bara förstör för henne och sina barn? Chansen att T får tillbaka sina barn är noll, alltså 0%, hon är inte ens kapabel att ta hand om sig själv, ÄNNU mindre om sina barn.

Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nikitanikita, jag sitter bredvid Terese just nu och har visat henne allt du har skrivit i den här tråden. Terese bekräftar att allt du skriver är lögn. Hon och jag har blivit riktiga sanvänner, och hon har erkänt för mig att hon har gjort allt hon anklagas för. Jag kommer vittna om det i rättegången.

Åh, åh, åh, kan du be henne svara på mina frågor då?
2019-01-13, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har du Nikitanikita någon information kring hur Joel hanterar detta? Är paret fortfarande avstängda ifrån Umeflyers eller tänker de spela i cupen? Är Joel nervös inför rättegången? Kommer Terese bli arg på honom om han säger att Terese hotade honom?
Dom kanske är borta där i från än osäker

Joel är ju ihop med Terese och verka älska henne mycket dom ha ju bra förhållande Joel kan va jätte nervös för va jag minns stod i papper va ju många hot som även kom från Joels mailer flesta skyller på t ju 🙄
Varför skulle t bli arg
2019-01-13, 16:30
Bannlyst
Citat:
Terese är inte med dig
Hon sågs med Camilla i Jörn
Jo Jimmy ha erskänt de är han som gör allt
2019-01-13, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Hur kan du vara så säker att inte T ljuger dig rätt upp i ansiktet?
T ljuger aldrig
2019-01-13, 16:32
Bannlyst
Citat:
Har inte Terese åkt fast för att ha snattat en gång?
Malin ha åkt ditt för snattta t Joel åkte dit förstöld
2019-01-13, 16:32
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Terese är inte med dig

DilsNacke har skickat bild på h*n och Therese till mig, så jag vet att Therese är där.
Nu väntar jag bara på svar från Therese på mina frågor.
2019-01-13, 16:34
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Malin ha åkt ditt för snattta t Joel åkte dit förstöld

Hon som aldrig gör fel åkte dit för stöld?
2019-01-13, 16:34
Bannlyst
Citat:
Där T tände på huset menar du?
T ha aldrig tänt på nått de läs mer t frias
Jimmy va upp innan brand börja Jimmy berätta t var i socker coma
2019-01-13, 16:35
Medlem
Citat:
Terese är inte med dig

Hur kan du alltid veta vad T och alla andra gör? Förföljer du henne?
2019-01-13, 16:36
Medlem
Citat:
T ha aldrig tänt på nått de läs mer t frias
Jimmy va upp innan brand börja Jimmy berätta t var i socker coma

I sockerkoma alltså? Hur kommer det sig att hon sågs ute efter branden? Bar JK ut henne? I sådana fall är han ju en hjälte som räddade livet på din fina vän!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in