Citat:
Ursprungligen postat av
nikitanikita
Snurre69
Terese är nu tsm med Joel
Terese är inte tsm med Jimmy
Terese vet hur man ska ta han om barn
Märks ni inget vet om Terese
Man behöver inte förklara för Terese dågo. Inga hot gör Terese ha salt och vill ta. Imot hjälp stöd i hemmet för att alla eller nån av ungarna hennes ska bo hemma
Terese ha inte dåliga vänner hon undviker folk som är mindre bra. För terese tänker på barnens bästa så som mammor gör
Alla med handikapp eller inte klarar av ha barn mer eller mindre finns hjälp som föräldrar barn ha rätt att få för att barn ska kunna bo med biologiska föräldrar Terese vill sina barn deras bästa
T vill inga folk ila hon vill folk väl
Som folk säger Alva är en lögnare
Alva är ingen lögnare hon har ingen anledning att ljuga att du kan påstå det förstår jag rent inte vad har du för belägg och bevis på allt du vräker ur dej ? Du måste vara väldigt avundsjuk på henne och kan det bero på att tjejen har intelligens kropp och utseende och att du önskar att du vore ung smart och snygg.
Sen måste jag få ställa dej några enkla frågor
1. Hur kan du veta så mycket saker om T ?
2. Hur kan du veta vad J tänker ?
3. Hur kan du veta vad J tänker göra och inte göra ?
4.Hur kan du ha veta exakt vad J gör och när han gjort nått ?
5. Hur kan du veta vem J träffar eller inte ?
6. Hur kan du veta att J träffade A på Coop ?
Hur kan du som vuxen människa anklaga en ung tjej A för dom mest grova groteska lögner ?
Du sprider lögner om olika människor men kan du med åtminstone 1 sak uppvisa ett bevis av nått slag . . Förmodligen inte å detta för att det inte finns ett enda bevis
Nä fy jag tycker du borde skämmas när du går på helt oskyldiga människor att du ens har mage att anklaga minderåriga barn är rent ut sagt för jäv...
Hoppas någon av dina så kallade vänner bankar in "lite" vett i skallen på dej så du kanske börjar förstå nått ( verkar dock vara en omöjlighet tyvärr 😡