2019-01-12, 12:19
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Åtalet gäller ett tillfälle.

En timid ensam svensk man är ett vällovligt offer för en sheriff som vill bli omvald och en åklagare som vinner mål genom att uppvigla en jury.
Jag vet inte om åtalet gäller samtliga eller bara ett tillfälle men som jag skrev ska han ha tallat på fler än en pojk oavsett vad åtalet gäller.
Han har alltså gett sig på en ung pojk, pojken avbröt då sin träning och Bosse kom sedan tillbaka och upprepade proceduren.
Han skall även ha varit på två grabbar och varit direkt aggressiv mot dom som sprang ifrån platsen.
Springer två killar ifrån en 85 år gammal gubbe hur som helst?
Hur du kan få detta till ett missförstånd begriper jag inte.
Citera
2019-01-12, 12:22
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jag vet inte om åtalet gäller samtliga eller bara ett tillfälle men som jag skrev ska han ha tallat på fler än en pojk oavsett vad åtalet gäller.
Han har alltså gett sig på en ung pojk, pojken avbröt då sin träning och Bosse kom sedan tillbaka och upprepade proceduren.
Han skall även ha varit på två grabbar och varit direkt aggressiv mot dom som sprang ifrån platsen.
Springer två killar ifrån en 85 år gammal gubbe hur som helst?
Hur du kan få detta till ett missförstånd begriper jag inte.

Gett sig på = pratat med och försökt hjälpa. Folk blir missförstådda.
Citera
2019-01-12, 12:25
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Jag brukar ju inte ta främlingar mellan benen men det kanske är jag som är pryd av mig.
Citera
2019-01-12, 12:28
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Jag brukar ju inte ta främlingar mellan benen men det kanske är jag som är pryd av mig.

Den snälle Bosse Hansson är offer för USA:s korrupta polisväsende med folkvalda sheriffer och juryer plockade på måfå varför kan inte folk fatta det.
Citera
2019-01-12, 12:34
Medlem
Om man läser tråden så finns det personer som vittnar om att han har tafsat i Sverige också men inga grövre brott. Antagligen var han skyddad av etablissemanget i Sverige
Citera
2019-01-12, 12:46
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Genom att talla kring kuken? Hoppas du inte hjälper många runt omkring dig.
Citera
2019-01-12, 12:53
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Visserligen är det ganska hårda tongångar, men samtidigt får man ju fundera på vad vi själva tycker när det kommer hit utlänningar och kladdar på svenska barn - dom vill vi gärna flå, kastrera och grilla över öppen eld, så varför skulle amerikanarna vara annorlunda...

Fast någonstans finns det väl ändå grader i »helvetet« också? På något sätt har massan totalt förlorat urskiljningsförmågan. Det ska vara nolltolerans och maxstraff ihop. Sexualområdet har blivit så »infekterat« att man inte längre kan skilja på lindrigt, allvarligt och mycket allvarligt. Att bli anklagad för att ha vidrört en 13.årings privata delar utanpå byxorna klassas som om det vore brutalt mord. Samma personer sitter i andra trådar och tycker det är helt okej att en 30-årig kvinnlig lärare har sex med 13-åriga elever. Då ska 13-åreingen, enligt dem, vara stolta.

Klart att ingen överhuvudtaget ska interferera med underåriga, men någonstans måste man se saker för vad de möjligen är och inte sätta allt i samma säck.

Citat:
Men jag gissar att han får villkorlig dom pga sin relativt höga ålder + att det inte verkar varit något gigantiskt övergrepp (ingen penetrering eller nakenhet). Däremot lär han nog få betala skadestånd till pojkarna + böter till delstaten så pass rejält att det dränerar hans pension resten av livet - det kan han gott ha den där äckliga pedofilfikusen.

Det amerikanska systemet är för övrigt helt rättsvidrigt. De har uppenbarligen inte det minsta intresserade för att försöka reda ut saker snabbt så att oskydliga inte drabbas. Finns ju tyvärr exempel på där oskyldiga tvingats tillbringa flera år i fängelse och sedan släpps utan att ens få skadestånd. Alla som hyllar det amerikanska systemet borde ju själva tänka på vilka konskevenser det kan få.

Att du kallar honom för »äcklig pedofilfikus« visar ju att du är av samma skrot och korn. Hur förhåller du dig till mitt tidigare refererade exempel med att det vore en snygg 30-årig kvinnlig lärare istället för Bosse H 85? Ska hon dömas lika hårt i dina ögon, eller....?

Citat:
Egentligen har jag inget alls mot "vanliga" homosexuella människor, men de som står i garderoben hela livet och smyger tycker jag är suspekta (precis som nykterister).

Du ljuger bara för dig själv. Du har definitivt olika sätt att se på människor utifrån vad du tycker att de »representerar«.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-01-12 kl. 12:57.
Citera
2019-01-12, 12:56
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Genom att talla kring kuken? Hoppas du inte hjälper många runt omkring dig.
Om vi ska vara ärliga så vet vi faktiskt inte vad som har hänt ännu. Jag hoppas att det finns vittnen, även om vittnesmål är sämre än tex film, dna, fingeravtryck.

Om Bosse har haft sin hand på pojkens byxor så borde det gå att få fram dna från Bosse där. Hoppas polisen gör en teknisk undersökning av pojkens byxor, men det är väl för mycket begärt antar jag.
Citera
2019-01-12, 13:53
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Detta är rent trams. Bosse H är troligtvis en ful gubbe light. Kanske han vidrört killens ben och skrev lite lätt, det får utredningen visa. Däremot är det helt gränslöst att denna förseelse kan ge 15-20 års fängelse. Så jävla traumatiserad är knappast den (eventuellt) utsatta tonåringen. OM hans liv är slaget i spillror p g a att en 85-åring tafsade lite på honom var han nog ur balans redan från början.

Tusen dollar i böter och en månads fängelse borde vara ett normalt och logiskt straff.
I Sverige får inte ens fullvuxna araber och negrer som gruppvåldtar och svårt skadar småflickor i närheten av 15 års fängelse.
Citera
2019-01-12, 13:55
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Detta är rent trams. Bosse H är troligtvis en ful gubbe light. Kanske han vidrört killens ben och skrev lite lätt, det får utredningen visa. Däremot är det helt gränslöst att denna förseelse kan ge 15-20 års fängelse. Så jävla traumatiserad är knappast den (eventuellt) utsatta tonåringen. OM hans liv är slaget i spillror p g a att en 85-åring tafsade lite på honom var han nog ur balans redan från början.

Tusen dollar i böter och en månads fängelse borde vara ett normalt och logiskt straff.
I Sverige får inte ens fullvuxna araber och negrer som gruppvåldtar och svårt skadar småflickor i närheten av 15 års fängelse.
Men det där är bara trams.
Som jag fattat det kan den typen av brott ge upp till 15 års fängelse.
Det betyder inte att han kommer att få 15 års fängelse.
Han kommer förmodligen inte sitta inne alls utöver väntan på sin dom.
Citera
2019-01-12, 14:01
Medlem
Bosse kanske bara skulle vika undan veken så att den inte kom i kläm eller låg bättre till när han gjorde sit ups?
Senast redigerad av BompaLore 2019-01-12 kl. 14:08. Anledning: Stavfel autokorr
Citera
2019-01-12, 14:09
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Men det där är bara trams.
Som jag fattat det kan den typen av brott ge upp till 15 års fängelse.
Det betyder inte att han kommer att få 15 års fängelse.
Han kommer förmodligen inte sitta inne alls utöver väntan på sin dom.

Det där är ju bara trams. vad då »typen av«?

Det finns ingen vett och sans i diskussionen och allra minst verkar det finnas vett och sans hos knäppskallarna inom det amerikanska rättsväsendet. Att klumpa ihop lindriga tendenser till något med straffnivåer som rör det allra värsta visar ju bara vilket huvudlöst samhällsklimat vi har.

Om han inte behöver sitta inne varför ska han då utmålas som den värsta brottsling som finns, ty så förefaller debattklimatet vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in