2019-01-12, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Bara för att du vill köpa sex betyder inte det att andra ska behöva lida.
Vem lider och hur?
Citera
2019-01-12, 00:11
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
MENA-män som våldtar får samhällstjänst............

Förra Rikspolischefen empatiserade mer med mördare än med mordoffer, han verkar vara rejält inne i sossefeminstglobalistsmeten.
Ja, herregud! Vem vet egentligen vad de gått igenom i sina hemländer?

Jag bryr mig inte. Vi vill inte ha hit det oavsett.
Citera
2019-01-12, 00:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Problemet är att det är kriminellt att köpa sex även i ett fall där båda parter är mycket nöjda med transaktionen. Det är just detta som gör den här lagen så sjuk och avvikande.

Om det bara vore förbjudet av köpa sex av personer utan samtycke så fanns inga större problem.

Då är det heller inget problem med att inte ha bordellverksamhet i städer, utan då kan dessa två samtyckande parter göra upp sina transaktioner på annat sätt.
Det kan vara avkriminaliserat under dessa omständigheter. Men det är ingenting som ska ta plats i samhället som normaliserat beteende.
Citera
2019-01-12, 00:15
Avslutad
Citat:
Nej polisen är politiserad och styrd av maktetablissemanget. Vad är samhället idag? Finns det? Är det du och hazarer som dansar ihop under en Taharrush samtidigt som Dan Eliasson stampar takten och delar ut armband?

Hahahahaha x). Dagens garv, tack för den.
Citera
2019-01-12, 00:15
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Vart finns feministerna?

Här har du en särarts- och en karriärfeminist iaf. För mig vore det MYCKET fördelaktigt om sexköparna (männen) fick agera lagligt igen. Tanken är ju hisnande, och tänk dig 10 knull om dagen för 3000 kr styck. Givetvis jobbar jag även helger, så räkna på 30000kr om dagen x 365 dagar. That's money, honey.

Lite smart skatteplanering, och sedan är jag en rik Dam inom ca ett år.
Senast redigerad av Bullfetta 2019-01-12 kl. 00:19.
Citera
2019-01-12, 00:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja, herregud! Vem vet egentligen vad de gått igenom i sina hemländer?

Jag bryr mig inte. Vi vill inte ha hit det oavsett.

Nä det vill vi inte.

Men kvinnor från öststatsländerna vill vi ha hit att arbeta på bordellverksamhet? Det är nämligen en uppenbar konsenvens förstår du.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Bara för att du vill köpa sex betyder inte det att andra ska behöva lida.

Lida när man får betalt 2000 SEK per timme? Ja jävlar. Som läkare tjänar jag en bråkdel av detta. Är jag ett offer nu?
Citera
Medlem
Citat:
Då är det heller inget problem med att inte ha bordellverksamhet i städer, utan då kan dessa två samtyckande parter göra upp sina transaktioner på annat sätt.
Det kan vara avkriminaliserat under dessa omständigheter. Men det är ingenting som ska ta plats i samhället som normaliserat beteende.
Varför inte det?
Citera
2019-01-12, 00:25
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Lida när man får betalt 2000 SEK per timme? Ja jävlar. Som läkare tjänar jag en bråkdel av detta. Är jag ett offer nu?

Här måste jag uppdatera dig, och standardpriset som en torsk måste betala för ett knull är numera 3000kr, för ca 30 min sex. Läs mitt inlägg ovan, och räkna på vilket kassaflöde en legal prostitution kan ge en företagsam kvinna.
Citera
2019-01-12, 00:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag läser allt du skriver. Och hoppas fortfarande att du ska besvara mina frågor.
WordWarriors senaste till exempel.

Förmågan att ta in information är inte lysande måste jag säga, ej heller att klara av att se saker och ting utifrån fler än ett perspektiv. Vad är det för frågor du vill ha svar på? Skriv dem i turordning, klart och tydligt så vi kommer nånvart.
Citera
2019-01-12, 00:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Varför inte det?
Har jag skrivit i tråden flera gånger så det kan du gå upp och läsa.
Citera
2019-01-12, 00:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Varför inte? Så länge avtal sluts med samtycke, och att företag följer lagen så ser jag ingen nackdel med lagliga bordeller. Det har konstaterats bland annat av Nya Zealands justitiedepartement, och av den danska motsvarigheten av Socialstyrelsen (SFI) att bordeller faktiskt är den i särklass säkraste miljön för sexsäljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in