2019-01-11, 20:07
Medlem
regndroppens avatar
Han blir cucked
Citera
2019-01-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkadeskjutenEkorre
"Främst hos vargar"?

Ja alla hunddjur, hos vargar är alfahanne och honan föräldrarparet. Men det finns även hos andra hunddjur som afrikansk vild hund osv.
Citera
2019-01-11, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SektenAndersson
Har länge skrattat åt orden beta, alfa, cuck, incel, white trash, white knight osv.

Men hur reagerar egentligen alfahanen, som är ute med vännerna och dricker, och kommer hem och ser sin granne (incel, white trash, white knight, betacuck) som nästan aldrig haft sex förut nu står i vardagsrummet och fullständigt pumpar hans flickvän i röven. Vad blir reaktionen ? Är det frågan om slagsmål eller mord ? Folk som har mer koll på dessa ord som alfa och beta mm får gärna svara vad de tror skulle ha hänt

Haha nu är jag ingen beta utan Alfa men för några år sedan träffade jag en kvinna som tidigare varit tillsammans med en kurd/arab skitsamma. Mina intentioner var väl inte direkt höga med denna flirten ifrån början. Men i vilket fall som helst, medans jag kör all in och ylande pågår ifrån donnan ifråga....så hör jag utanför en liten arab/kurd som har stått utanför sovrummet till villan som börjar yla....han också. Självfallet så vart det kaos han ringde sin brorsa som ringde sin brorsa. Slutade med några blåtiror för de och en sönderslagen näsa för mig. Poliser och anmälningar till höger och vänster. Det roliga i allt var att de hade gjort slut lång tid innan vi träffades. Man/manlighet? nja dessa män är små patetiska slavar iom deras sk heder. Det roliga i allt var att jag tryckte på henne lite extra medans han ylade utanför.....det var tider det.

Kontentan utav allt? jag valde själv att gå ut och leka med de fyra (männen) jag betalade och de fick betala. Alla åtal lades ner, kvinnan fick fly till en annan stad efter återkommande trakasserier ifrån brorsorna. Jag brydde mig inte nämnvärt....och kvinnan vinner? haha ni är utskrattade.
Senast redigerad av bern77 2019-01-11 kl. 20:20.
Citera
2019-01-11, 20:15
Medlem
PK-befriads avatar
Han tar upp en pinne och slår hejvilt omkring sig för att skrämma betacuckhanen, lite som Stars Wars Kid:
https://www.youtube.com/watch?v=HPPj6viIBmU
Citera
2019-01-11, 20:38
Medlem
Beethovanias avatar
Rätt roligt när TS skapar tråden (Som jag tolkar det) genom att använda dessa tramsiga begrepp på ett ironiskt vis, så svarar flera helt allvarligt på frågeställningen och använder orden på ett seriöst vis trots att den ligger i humor.
Citera
2019-01-11, 21:02
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Har länge skrattat åt orden beta, alfa, cuck, incel, white trash, white knight osv

Fortsätt med det.
Killar som tror sig vara en ”alfahane” är oftast de med sämst självförtroende, resten av av din skällsord är bara patetiska. Använd dom inte och forstätt skratta.
Citera
2019-01-11, 21:05
Medlem
F.Hansens avatar
Man skrattar åt det hela och hittar en ny brud. Säkert pratar man med grannen på gränsen till olaga hot men ändå inte.
Citera
2019-01-11, 21:13
Medlem
NickSonnys avatar
Med hagelbössan i högsta hugg så hade jag motat ut dem bägge ur huset utan att de fått ta på sig kläderna innan.
Citera
2019-01-11, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Fortsätt med det.
Killar som tror sig vara en ”alfahane” är oftast de med sämst självförtroende, resten av av din skällsord är bara patetiska. Använd dom inte och forstätt skratta.

Det är som videos som är ungefär. "Hur du blir en ledare genom att följa 10 enkla steg."
Citera
2019-01-11, 21:26
Medlem
En betacuck knullar inte någons röv mer än sin egna med näven (eller dildo). Men kul tråd! Men nej, detta händer inte.
Citera
2019-01-11, 21:37
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Har länge skrattat

Han väntar 30 sekunder tills grannen gjort sitt sedan tar han över och visar hur det går till hahahaha!

Jag menar, det gör ju för tusan ingenting om någon rövknullar någon annan med en penis av storlek prinskorv..
Mina bajskorvar är grövre än de flesta pojkars penisar

SUG O SVÄLJ NU ÄR DET HELG!

Citera
2019-01-11, 21:42
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Han tar upp en pinne och slår hejvilt omkring sig för att skrämma betacuckhanen, lite som Stars Wars Kid:
https://www.youtube.com/watch?v=HPPj6viIBmU

AHAhahAHAHAH!

Om grannen hade varit en klassisk "nörd" så säg någonting som "Pi är rationellt", det hade en riktig nörd gått igång på
UHH blir alldeles styv i korken av att tänka på det hihi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in