2019-01-11, 00:05
Medlem
Guillounisms avatar
Det var trist att se med Hagberg.

All lycka till i fortsättningen.
Citera
2019-01-11, 00:16
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerzy.Sarnecki
Vad betyder "trodde"? Har du några belägg för ditt påstående?

Man undrar om din post är ett försök att undergräva Hagberg eller bara ett uttryck för hat och avundsjuka gentemot människor som helt enkelt är mentalt starkare? Mindervärdeskomplex verkar vara vad som driver er rödingar.

Har du kollat senaste studio nordfront där emil och pär pratar om det? Det var ett svar på detta: "Att Hagberg är i bra fysisk form vet vi, men uppenbarligen är han extremt mentalt stark också."
Citera
2019-01-11, 00:27
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flukeman
Har du kollat senaste studio nordfront där emil och pär pratar om det? Det var ett svar på detta: "Att Hagberg är i bra fysisk form vet vi, men uppenbarligen är han extremt mentalt stark också."

Han såg riktig risig ut, Hagberg.
Citera
2019-01-11, 00:33
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Han såg riktig risig ut, Hagberg.

Det gjorde han verkligen. Det där förfallet ska alltså ha skett på tre veckor. Har svårt att tänka mig att det enbart har med olyckan att göra.
Citera
2019-01-11, 00:37
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Det gjorde han verkligen. Det där förfallet ska alltså ha skett på tre veckor. Har svårt att tänka mig att det enbart har med olyckan att göra.

Var får du tre veckor ifrån? Den där bilolyckan har väl nämnts sen någon gång i slutet av november här i tråden. Han bröt lårbenshalsen på ena benet och verkar ha fått ett rejält slag i huvudet, ärret såg man. Inget litet sår det där.
Citera
2019-01-11, 00:40
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Var får du tre veckor ifrån? Den där bilolyckan har väl nämnts sen någon gång i slutet av november här i tråden. Han bröt lårbenshalsen på ena benet och verkar ha fått ett rejält slag i huvudet, ärret såg man. Inget litet sår det där.

Jag tyckte någon av i studio nordfront sa att han låg i koma i en vecka och sen var kvar på sjukhuset eller rehab i ytterligare två veckor. Men jag kan såklart ha hört fel.
Citera
2019-01-11, 00:49
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Jag tyckte någon av i studio nordfront sa att han låg i koma i en vecka och sen var kvar på sjukhuset eller rehab i ytterligare två veckor. Men jag kan såklart ha hört fel.

Det säger ingenting om när händelsen skedde, och den information jag förde fram i mitt inlägg måste väl ha ytterligare ha klargjort saken för dig? Ingen människa går efter tre veckor med bruten lårbenshals, och inget ärr läker så snabbt.
Citera
2019-01-11, 01:24
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Det säger ingenting om när händelsen skedde, och den information jag förde fram i mitt inlägg måste väl ha ytterligare ha klargjort saken för dig? Ingen människa går efter tre veckor med bruten lårbenshals, och inget ärr läker så snabbt.

Sitter du på info om specifika detaljer angående hans lårben? Var det en mindre fraktur eller helt av?

Han pratar iaf om att han går innan jul i senaste avsnittet. Så om olyckan skedde i slutet av november så är det inte många veckor innan han går.

Det här går att läsa på internet om lårbensfraktur: "För att minimera risken för blodpropp och eftersom musklerna lätt blir svaga om man inte rör på sig så är det viktigt att försöka gå så snabbt som möjligt efter operation. Rekommendationen är att man börjar gå med hjälpmedel redan dagen efter operation."
Citera
2019-01-11, 01:33
Medlem
NirvanAs avatar
Finns det nån nyhetsartikel/polismeddelande om olyckan med Hagberg?
Citera
2019-01-11, 01:51
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Sitter du på info om specifika detaljer angående hans lårben? Var det en mindre fraktur eller helt av?

Nix.

Citat:
Han pratar iaf om att han går innan jul i senaste avsnittet. Så om olyckan skedde i slutet av november så är det inte många veckor innan han går.

Nä, men du skrev väl ditt inlägg i kontexten av att han hade haft tre veckor på sig innan kvällens framträdande i Studio Nordfront.

Citat:
Det här går att läsa på internet om lårbensfraktur: "För att minimera risken för blodpropp och eftersom musklerna lätt blir svaga om man inte rör på sig så är det viktigt att försöka gå så snabbt som möjligt efter operation. Rekommendationen är att man börjar gå med hjälpmedel redan dagen efter operation."

Där ser man. Jag hade visst fel.
Citera
2019-01-11, 06:41
Medlem
baggebo1s avatar
Fantastiskt att se Hagberg tillbaka så klar och frisk. Enorm inre styrka. Otroligt glädjande.
Citera
2019-01-11, 06:42
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Finns det nån nyhetsartikel/polismeddelande om olyckan med Hagberg?
https://www.svd.se/sju-till-sjukhus-efter-krock-bs4m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in