Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Hej, plockat inlägget ovan från ditt inlägg till SaintCosme 3 jan 2018. Visst är det så att allt går igen och att en hand kan vara många händer skrivet från samma hand. Känt fenomen i börsbloggar och säkert även här där det bara gäller att bevisa att skrivaren har rätt inom ramen för det hyllade PK synfältet. Tråden är rolig när allvaret läggs åt sidan!
Informativt att läsa direkt från dej om att familjen hade "skit i bagaget" och hur gott folk var arga på deras business med uteblivna löner som du skrev om vid årsskiftet 2017-18. Idag är tråden indränkt i en PK sörja där psykspåret passar in för att mörka allt annat. "Tycka synd om" mantrat vägleder folks tankar då de känner sig goda att ha offer att se ned på och "hjälpa".
Hopplöst fall i en trixig tråd om inte blodspåret går rakt på mål samt att personen hittas?
Ja, vi har ju haft en del som hoppat in i tråden och sagt sig sitta på info och jag intresserar mig förstås i hur de vet det de vet (eller egentligen OM de verkligen vet eller inte)
Mycket prat om PK från dig...
Jag tror att de som är seriöst engegerade i tråden skiter i PK eller ej. En del skriver om sådant de ser som mest troligt (PK eller ej)
Ser mig själv som larvigt långt ifrån PK, men känner inte att jag behöver bevisa detta...