2019-01-09, 05:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Bosse Hansson flirtade med mig under en speedwaymatch i Målilla 2005 eller 2006 (han har bekanta på den orten). Han stod bredvid mig som åskådare och tittade på mig hela tiden, för att sedan slå ner blicken och låtsades titta ner i matchprogrammet. Sedan kommenterade han min tröja som "fin".

Ska tillägga att jag var under 18 år när detta utspelade sig, samt att Bosse hade trasiga kläder på sig och stank armsvett.

Jorå såattee.... Bosse har jagat pojkar hela livet som sagt var.
Citera
2019-01-09, 05:57
Medlem
Zoom008s avatar
Det var han som kallade en spelare för "svarting" en gång i tiden och det blev ett jäkla hallå. Mycket inom sporten nu med rattfylla, våldtäkter och sen detta. Hur får man ihop en miljon till borgen? Känns som att han kommer dö i sin cell. Tror inte han släpps då det brukar bli 50-60 år för det han anklagas för.
Citera
2019-01-09, 06:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
https://www.nbcmiami.com/news/local/Swedish-Man-Accused-of-Groping-Teen-at-Park-in-Coral-Springs-504063651.html

Bo Hansson!
Jäklar vad creepy han såg ut där 😱

Inte bara bög alltså, utan även pedofil.
Senast redigerad av Flor-Ida 2019-01-09 kl. 06:09.
Citera
2019-01-09, 06:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det är väl lite allt möjligt som spelat in; homofili, ålder (demens, personlighetsförändring), sorg över åldrande, "leva livet", najs väder och tillfälle. Han har nog alltid gillat småkillar, kanske just svarta (ingen aning om det var det i detta fall)...?
Citera
2019-01-09, 06:07
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
Nu är han anhållen i New York för molesring teenage boys.
Bild och namn i amerikansk media.
Florida, inte New York
Citera
2019-01-09, 06:20
Medlem
Gick ju rykten för länge sen. Man sa:

Vad är det för likhet mellan en brygga och Bosse Hansson? -Dom har båda "Swhan-skit" på pålen... (För er lite yngre syftades det på Lennart Swhan också känd från TV ).
Citera
2019-01-09, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Först Göran Zachrisson som fyllekör och nu Bosse Hansson som tafsar på småpojkar. Våra gamla sportkommentatorer är numera fallna hjältar.

Den generationen av sportjournalister och tv-folk (Hansson, Zachrisson, Bengt Bedrup, Åke Wilhelmsson, Ingvar Oldsberg, Lennart Swahn osv) är väl inte direkt kända för sina kärnfamiljer och har så länge jag kan minnas omgärdats av rykten om det ena och det andra (med möjligt undantag för Zachrisson) så nån total chock var det väl inte med Bo Hansson, även om det känns sorgligt. Inte minst pga den där ynkliga Zoolander-bilden.
Citera
2019-01-09, 06:35
Medlem
En 85-årig pedofil som ännu är aktiv! Det här är ju faktiskt lite kul ändå.
Citera
2019-01-09, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Även Expressen skrivet om det Bosse Hansson gjort:

Det står också att han dagen efter ska ha tafsat på unga pojkar i samma park.

Har verkligen gillat honom som sportreporter. Att han varit bög har varit tämligen känt. Däremot inte att han förgriper sig på småpojkar.

Något han alltid gjort eller börjar han vara dement alternativt inne i ett missbruk? Dvs svårare att kontrollera sig?

https://www.expressen.se/nyheter/folkkar-tv-stjarna-gripen-av-polis/
Lite skillnad på USA och Sverige i synsätt. Det står att han tagit en kille på benet när Hansson försöka hjälpa honom vid ett träningspass. Sen att han velat hålla i hans vrister när killen skall göra situps.
Vid det andra tillfället så har han dragit i en t-shirt och sagt att han ville att de skulle visa musklerna.

Jag är inte helt övertygad om det sexuella motivet. Före det att bögeri blev en norm i samhället så kunde män utan att bli stämplade som bögar, ge komplimanger till unga killar på väg att bli män.
Inom idrott var det inte ovanligt. Hansson kommer ifrån en annan tid och i USA är det moralpanik kring dylika ting.
Jag försvarar inte bögkladd, men jag är inte lika säker på att Hansson hade de intentioner som tråden vill ha det till.
Citera
2019-01-09, 06:46
Medlem
Neatlesss avatar
Nu riskerar han mellan tolv och sexton år i fängelse alltså. Straffen i USA är inte att leka med.

Det väcker ju frågor om vad han har haft för sig under alla sina resor i jobbet genom åren, och vad kollegor eventuellt visste och hemlighöll.
Citera
2019-01-09, 06:47
Medlem
”Anyone with information about the suspect should call Coral Springs police at 954-346-1222.”

Nån kan ju lämna bakgrundsinformation om Swahn etc.
Citera
2019-01-09, 06:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtimating
Lite skillnad på USA och Sverige i synsätt. Det står att han tagit en kille på benet när Hansson försöka hjälpa honom vid ett träningspass. Sen att han velat hålla i hans vrister när killen skall göra situps.
Vid det andra tillfället så har han dragit i en t-shirt och sagt att han ville att de skulle visa musklerna.

Jag är inte helt övertygad om det sexuella motivet. Före det att bögeri blev en norm i samhället så kunde män utan att bli stämplade som bögar, ge komplimanger till unga killar på väg att bli män.
Inom idrott var det inte ovanligt. Hansson kommer ifrån en annan tid och i USA är det moralpanik kring dylika ting.
Jag försvarar inte bögkladd, men jag är inte lika säker på att Hansson hade de intentioner som tråden vill ha det till.
Jag är fullkomligt övertygad om att han dyrkade ynglingens kropp, att han tänkte sexuellt. Pojken kände dessutom av detta och gick därifrån...

Citat:
Enligt polisrapporten ska den svenska tv-stjärnan olovligen ha försökt blanda sig i när en pojke i yngre tonåren tränade. Profilen ska sedan ha tagit tag i hans ben och därefter fortsatt beröringen längs benet, upp mot skrevet.

Pojken ska då ha blivit obekväm och gått därifrån, varpå svensken följde efter honom. Enligt den lokala polisen tog tv-profilen tag i hans skrev ovanpå byxorna, innan pojken sprang därifrån.

Den unga pojken ska ha uppgett för polis att han sett den svenska mannen i parken vid ett flertal tillfällen, men att de aldrig haft kontakt tidigare.
https://www.expressen.se/nyheter/folkkar-tv-stjarna-gripen-av-polis/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in