Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
De skrev på Facebook att det ska komma nytt under 2019 för ett tag sedan, om jag inte minns helt tokigt.
Vad har vi mer att se fram emot i år? Ultra Silvams fullängdsdebut är på väg och förväntningarna där är skyhöga såklart. Malakhim släpper ny EP snart också, lär också sitta fint.
Ja fy farao så peppad man är om Ultra Silvam släpper nytt i år. Man har så höga förväntningar så att det nästan är upplagt för en besvikelse.
Malakhim har jag aldrig hört, men såg att det ju för fan är folk från gamla Hellmasker. Att läsa Hellmaskers texter på typ metal archives är inget annat än ett sant nöje. Har norrlänningarna övergett misshandel med basebollträ, rostat bröd samt gräsklippning till förmån för Satan alltså? Måste absolut kolla upp Malakhim.
Ondskapt torde väl också ligga i startgroparna för ytterligare en fullängdare. Jag fastnade aldrig riktigt för senaste plattan där. Dyrkar dock de två första. Djävulens ande från Dödens evangelium är nog fasen en av de bästa BM låtar som gjorts.
Nu blir det att falla till dvala med Stilla - Synviljor i lurarna. En av förra årets bästa plattor.
Kan inte folk i tråden smälla upp några listor på 2018 års bästa plattor?! Brukar ju dyka upp en del fina saker man missat då.