2019-01-06, 21:38
Avslutad
Är det Arsleberg som håller i det i vanlig ordning?
Citera
2019-01-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kawwazx12
En ny omgång av trolljägarna börjar.
Själv så tycker jag att det är underbart när dom drar ner brallorna på trollen. Dom är väldigt stöddiga när dom är anonyma, sen med filmkameran upptryck i sina ansikten är det inte många som står för vad dom skrivit. Synd bara att dom blurrar deras ansikten.

Vad tycker ni?
Gör dom rätt som jagar tag på dessa personer, eller bör dom få förbli anonyma?
Är det rätt att blurra personerna eller skall dom hängas ut ordentligt?
Kan FB-detektiverna få fram deras identiteter?

Robert Aschberg är ju ett kriminellt svin. En mördare. Detta beteende är kriminellt. Han gör privata utredningar som allmänheten inte har insyn i. Sedan säger han att den och den är skyldig till det och det.

Påminner om en maffia. Det är precis på detta sätt som kriminella jobbar. Kriminella delar ut böter, gör privata utredningar och agerar sin egen polis.

Vilken kriminell organisation som helst skulle kunna ta efter detta, åka hem till folk med kamera, anklaga dem för saker, hota med uthängning och kräva pengar.

Detta kriminella beteende subventioneras av media. Media som jagar vanligt folk i stället för att jaga korrupta politiker som ägnar sig åt massmord på folket, fy fan.
Citera
2019-01-06, 21:44
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Är det Arsleberg som håller i det i vanlig ordning?
Jag är inte helt säker, men jag tror att en tjej som heter Frida Boisen håller i det.
Citera
2019-01-06, 21:49
Bannlyst
Dom riktiga trollen är väll judar, och dom kommer arschberg aldrig jaga.
Citera
2019-01-06, 22:05
Medlem
Tw1steds avatar
När ska Robert Haschberg städa upp på forumsdelarna här på Flashback?
Senast redigerad av Tw1sted 2019-01-06 kl. 22:09.
Citera
2019-01-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Jag är inte helt säker, men jag tror att en tjej som heter Frida Boisen håller i det.

Jo, Frida är med, men det är även Aschberg.
Citera
2019-01-06, 22:09
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Kul koncept dock förstör Aschberg med sin blotta närvaro . Kommer säkert kolla på skiten om jag inte har något annat för mig hursomhelst .
Citera
2019-01-06, 23:11
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Aschberg är kvar. Men han ska leda det ihop med Frida Boisen den här gången.(som också är en av programledarna för Lyxfällan.
Citera
2019-01-06, 23:13
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Aschberg är kvar. Men han ska leda det ihop med Frida Boisen den här gången.(som också är en av programledarna för Lyxfällan.
Tack, jag har förstått det nu.
Citera
2019-01-06, 23:18
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Hon är ju totalt hjärndöd, och det tror jag faktiskt Aschberg håller med om. Minns när hon skrek om de tre hockeykillarna som var anklagade för våldtäkt, och han sade bara att det inte är förbjudet att vara fyra och göka i Sverige.
Citera
2019-01-06, 23:41
Medlem
trailblasers avatar
I början var ju detta propaganda mot "rasismen på nätet" men det verkar som att de har breddat sig.
Citera
2019-01-06, 23:46
Medlem
Någon som vet när säsong 3 har premiär? Hittar verkligen ingenting, det enda jag hittar är gamla nyheter om att det var planerat att sändas förra hösten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in