2019-01-05, 13:49
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Nästan säker på att Jimmy utnyttjar även yngre under 15 år på sina resor till Thailand......
SD:are verkar ha stor kärlek till kvinnor därifrån
Vad är det för fel med Svenska😀

Trams!

Någon form av seriositet måste även inlägg i en skvallertråd hålla.

Jag röstar inte på SD, jag är alltså inte partisk.
Senast redigerad av trottwell 2019-01-05 kl. 13:53.
Citera
2019-01-05, 14:21
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Nästan säker på att Jimmy utnyttjar även yngre under 15 år på sina resor till Thailand......
SD:are verkar ha stor kärlek till kvinnor därifrån
Vad är det för fel med Svenska😀

Knappast, finns inget som tyder på att Jimmy dras till flickor eller yngre kvinnor. Både sambon Louise och kvinnan han var otrogen med Johanna ser äldre ut än vad de är. Jag tror inte ens han knullar thai på sina resor, det finns fullt med svenska WT brudar likvärdiga med Louise och Johanna i Thailand runt Jul.
Citera
2019-01-05, 14:42
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Alla struntar väl inte i om deras partner nästan blir våldtagen av en kollega? Är det folkligt? Jag ser upprinnelsen till otroheten mot den bakgrunden.
http://www.robsahm.se/2018/09/18/jag-skiter-i-vad-folk-tycker-om-mig/
"När Louise berättade om det våldtäktsförsök hon utsatts för, blev Margareta rasande – så som vilken mamma som helst skulle blivit. Och hon gjorde allt för att uppmärksamma övriga i partiet att något måste göras. Men reaktionen uteblev. Den misstänkte förövaren var en betrodd person i partiet, en person det fästes stora förhoppningar vid. Alltihop mörkades och så småningom blev han också invald i riksdagen för SD."

Får vi tro Louixes mammas ord så belönade istället Jimmy Oscar Sjöstedt för våldtäktsförsöket istället för att stötta sin sambo. Det kanske var lite frostigt hemma redan innan, men det är bara spekulation.
Om man känner till bakgrunden är det så klart inte svårt att fatta varför de båda såg så obekväma ut i Skavlan och varför Louixe mer eller mindre tvingade Jimmy att söka kärlek på annat håll.
Det var tur att JK kunde hjälpa Jimmy att lätta lite på trycket. JK framstår som en balanserad och trevlig människa jämfört med den där Louixe han har där hemma. Hon verkar trasig och bitter.
Jag kan vara folklig jag också och missunnar självklart inte Jimmy att vara otrogen eller åka till Thailand. En frostig relation till svärmor verkar vara något han får dras med när han trampade på sin fru istället för att stötta henne.

maria robsahm är ju knäpp. Dessutom notorisk SD-hatare. Jag har läst när hon debatterat i Facebookgrupper. Hon är en rättshaverist som blir utesluten i alla sammanhang hon är inblandad i. Det kan säker vara som Margareta Gunsdotter säger (Om inte bara Maria hittat på) men allt Maria är inblandat i sänker trovärdigheten på det tyvärr.
Citera
2019-01-05, 14:45
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Nästan säker på att Jimmy utnyttjar även yngre under 15 år på sina resor till Thailand...... SD:are verkar ha stor kärlek till kvinnor därifrån Vad är det för fel med Svenska😀

Han är ju där med familjen, nästan alla medelklassfamiljer åker till Thailand, det är som Grekland eller Spanien. Det finns en annan sida av turismen i Thailand än dina pedofilkretsar, döm inte andra efter dig själv.
Citera
2019-01-05, 19:56
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Han är ju där med familjen, nästan alla medelklassfamiljer åker till Thailand, det är som Grekland eller Spanien. Det finns en annan sida av turismen i Thailand än dina pedofilkretsar, döm inte andra efter dig själv.

Inte fan åker Jimmy ner för sola
Citera
2019-01-05, 20:18
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Inte fan åker Jimmy ner för sola

Ditt nick gör dina funderingar ganska meningslösa.
Citera
2019-01-06, 21:00
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Tillbaka i tråden här!

Var med från början och väntade otåligt på de bevis som bruden skulle visa dagen efter.

Har det kommit några bevis? Eller kan vi nu bekräfta att kvinnan lider av psykisk ohälsa?
Citera
2019-01-06, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MexicanTacoLord
Tillbaka i tråden här!

Var med från början och väntade otåligt på de bevis som bruden skulle visa dagen efter.

Har det kommit några bevis? Eller kan vi nu bekräfta att kvinnan lider av psykisk ohälsa?

Kom aldrig upp några bevis. Satt och väntade med spänning, men såklart utan resultat
Citera
2019-01-07, 04:18
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
maria robsahm är ju knäpp. Dessutom notorisk SD-hatare. Jag har läst när hon debatterat i Facebookgrupper. Hon är en rättshaverist som blir utesluten i alla sammanhang hon är inblandad i. Det kan säker vara som Margareta Gunsdotter säger (Om inte bara Maria hittat på) men allt Maria är inblandat i sänker trovärdigheten på det tyvärr.

Om det är som du säger är det ju anmärkningsvärt att inte Louixes egeb mamma demenerar det hela. Jag tycker bitarna faller på plats:

Jimmy lyssnar inte på Louixe när hon blir utsatt för våldtäktsförsök av Oscar Sjöstedt utan belönar honom istället med en riksdagsplats. Louixes mamma blir politisk vilde i protest och slutar tala med svärsonen.

Som alla kunde se var Jimmy livrädd för vad Louixe skulle säga i Skavlan och detta är bakgrunden till hans otrohet.

Eller har du någon annan förklaring?
Citera
2019-01-07, 07:48
Avstängd
Verkar som luften gått ur "otrohetsskandalen" Inte ens pk-media har skrivit nåt. Har ballongen spruckit eller spar man något till ev nyval där Jimmie förväntas en jordskredsseger?
Citera
2019-01-07, 10:45
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Verkar som luften gått ur "otrohetsskandalen" Inte ens pk-media har skrivit nåt. Har ballongen spruckit eller spar man något till ev nyval där Jimmie förväntas en jordskredsseger?

Den etablerade och trovärdiga pressen kommer inte skriva om detta eftersom man inte hänger ut partiledare för otrohet. Till och med alkolism hålls i det fördolda först när man som Gudrun pissar offentligt eller som Per Bill raglar runt på stan med barnvagn blir detta nyheter. T.ex alla kände till Reinfeldts otroheter men ingen skrev om det. Vi har heller ingen tradition av kiss and tell historier mot ersättning så Jimmy kan nog sova lungt så länge han sköter sina otrohetsaffärer utan att tulla på skattemedel. Hade han åkt taxi till älskarinnan eller lämnat in falsk reseersättning t.ex då hade det skrivits.
Citera
2019-01-07, 12:17
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Om det är som du säger är det ju anmärkningsvärt att inte Louixes egeb mamma demenerar det hela. Jag tycker bitarna faller på plats:
Jimmy lyssnar inte på Louixe när hon blir utsatt för våldtäktsförsök av Oscar Sjöstedt utan belönar honom istället med en riksdagsplats. Louixes mamma blir politisk vilde i protest och slutar tala med svärsonen.
Som alla kunde se var Jimmy livrädd för vad Louixe skulle säga i Skavlan och detta är bakgrunden till hans otrohet.
Eller har du någon annan förklaring?

Har han varit otrogen så behöver det inte ha något med våldtäktsförsök att göra. Folk brukar inte gå runt och planera att vara otrogna, finns nog en hel del kvinnor inom SD som är sugna på honom så han kan frestas av det utan att blanda in våldtäktsförsök. Verkar också långsökt att Oscar skulle våga ge sig på Den Store Partiledarens tjej. Alla i SD skulle hata honom för det. Han verkar vara en mes, se på hur han går. Lite feminin.

Louise sa ju nyligen i en intervju att hon vill gifta sig med Åkesson men att han inte friat ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in