Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ja och sen klagar du på svenska kvinnor, när det är du som uppfört dig som ett jävla stolpskott? Vem gör ens nånting sånt här? Då står det inte rätt till.
Hur kan du dessutom vända detta till att det skulle vara kvinnorna det är fel på? Det var du som satt och ljög och utlovade guld och gröna skogar som du sen inte höll.
Men herregud, det är klart att hon var. Om hon inte hade känt attraktion och intresse för nånting hos dig så hade hon inte ens bemödat sig med att ställa nåt töntigt ultimatum. Att du inte förstår det...
Ja men det erkänner jag. Absolut inte konstigt, men jag ville förklara alla tjejer har sitt pris, så får man dem i säng. Jag ville såra dem, det hade du förstått om du hade läst ordentlig.
Vem som gör så här? svenska brudar gör det, annars hade jag inte gjort det.
Har jag skrivit det? att det är tjejernas fel angående jag beteende mig illa? Jag skrev det för visa att de har sitt pris, sedan går de lätt i säng med en. Sedan är det när jag var runt de 20 år. Jag är 50 + i dag, så jag är inte samma ma.
Sedan hade inte tjejerna gått bakom ryggen på mig, så hade det inte hänt. Så det är väl tjejernas fel då, eller? Nej inte alla givetvis, men hur ska du kunna lita på någon om du blir bedragen med tjejerna går bakom ryggen på dig umgås med andra killar (i sängen).
Nej hon var inte intresserad
i början. Det har hon nämnt själv. Då hade hon inte nämnt jag skulle i celibat i 3 månader. Hon trodde jag skulle ge upp, hoppa vidare. Men när hon väl lära känna mig som en person, så fatta hon tycke för mig. Samtidigt blide jag nyfiken på henne och intresserad.
När de 3 månader hade gått, så skulle hon göra narr av mig, det enligt hennes kompis. Men det fick jag reda på många år efteråt. Men nu blide det ej så. Så sluta leka amatör psykolog nu, och lugnar ner dig! Det är också typiskt svenska tjejer, de ska spekulera en massa med varandra , pratar skit om varandra med förödande konsekvenser för många. Det gör inte tjej på samma viss om de är ifrån asien.
En asiatiskt tjej gör inte så, som svenska tjejer gör. Sedan var har du fått ifrån jag endast pratar om thai tjejer? Jag är gift med en från Indonesien. Vilket jag ångra mig inte alls...