Citat:
Ursprungligen postat av
SuicideSam
Ja, lådorna som de hade förut var en slags rakeback. Poängen du tjänade kunde du använda för att få pengar i deras shop. Och det har de haft i flera år. Så håll dig till topic eller googla fram dina jävla meningslösa frågor istället. För det var inte det jag frågade från första början, eller hur?
Men var det inte slut med poängen över en viss nivå? Runt $5-10 tror jag? Det var väl länge sedan de som spelade högt fick tillbaka något från Stars?
Å andra sidan är ju vad som är högt en ytterst subjektiv fråga. Själv spelar jag aldrig över $2.50-5.00. En del tycker t o m kanske att $1-2 är högt....
Svar på din fråga: Ingen sajt med licens får ge något tillbaka till svenska spelare som är baserat på omfattningen av spelet. Om du är beroende av återbäring från sajten för att klara dig så är mitt bästa tips att flytta från Sverige så att du inte längre är skattskyldig här. Inget spel utanför licens-sajterna kommer att vara skattefritt.
Tänker du spela någon annanstans får du alltid räkna med att bli skönstaxerad.
Och ja. Det här fullständigt demolerar upplägget för massor av low-mid-stakes-spelare. Spelar man high-stakes kan man ju alltid flytta. Har man inte råd med det så kanske man spelar för högt?